FANDOM

Gametitle-FNV

Харленд (англ. Harland) — персонаж Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Вільнонайманий гуль з групи «Послідовників Брайта».

Біографія Редагувати

Походження Харленда не уточнюється. Одного разу Харленд приєднався до групи Джейсона Брайта через небажання жити на самоті і прагнення до спілкування з протилежною статтю — з «симпатичними гулечками». Він виконував різні доручення послідовників, в основному озброєний супровід, отримуючи натомість боєприпаси та хорошу компанію.

У 2281 році Харленд разом з послідовниками перебував на випробувальному полігоні РЕПКОНН. Він супроводжував по будівлі комплексу вниз групу робітників, в тому числі і свою подругу, які ремонтували ракети для «Великої подорожі», коли на них напали божевільні супермутанти-тіні під проводом Дейвісона. Деякі гулі запанікували і кинулися в підвал, за ними вирішив послідувати і Харленд. Внизу тіней виявилося ще більше, і гулі були приречені. Харленд сховався у приміщенні складу і начинив його пастками. Він зайняв зручну стрілецьку позицію і вбив трьох тіней, які намагалися до нього дістатися, після чого Дейвісон залишив його в спокої.

Харленд розумів, що прорватися наверх не зможе, але вирішив не здаватися. Він харчувався м'ясом радтараканов, пив конденсат з труб і облаштував туалет в одному з кутів приміщення. Крім небажання здаватися його цікавила доля його подруги, яка нерозумно втекла під час бою в далекі приміщення підвалу.

До нещастя і для нього і для тіней, саме на складі перебував термінал з інформацією про стелс-боях, за якими тіні прийшли на полігон.

Образ Харленда Редагувати

Самовпевнений і незворушний гуль, хороший стрілок. «Не такий жалюгідний, як інші гулі», на думку Деэйвісона. Харленд скептично ставиться до вірувань Джейсона Брайта, приймаючи їх за «релігійну мумбу-юмбу з рясами та іншої хренью», проте все ж вирушає в «Велика подорож» з ними на ракетах.

Харленд у Fallout: New Vegas Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Давай політаємо
Кур'єр може зустріти Харленда, якщо потрапить в підвал комплексу. Двері в його кімнату можуть бути зламані або відкриті ключем Дейвісона, якщо Кур'єр зустрінеться з самим Дейвісоном.

Харленд не дозволить Кур'єру піднятися на мезонін, поки той не допоможе йому і не дізнається про долю його подруги. Після він покидає підвал і, якщо успішно мине тіней і диких гулей на першому поверсі комплексу, приєднається до вцілілих послідовників у лабораторіях.

По всій видимості, Харленд гине, якщо Кур'єр або Кріс Хеверсем підлаштовують вибух або зіткнення ракет при запуску. Харленд не згадується в кінцівці гри.

Інвентар Редагувати

*Кількість генерується випадковим чином

Примітки Редагувати

  • Харленд — єдиний на полігоні, ворожий до диких гулям, крім тіней. Той же Кріс Хеверсем, наприклад, до них нейтральний. Мабуть, це помилка розробників.
  • Ключ Харленда ніде не використовується.
Icon cut contentНаступна інформація заснована на даних вирізаного контенту Fallout: New Vegas и не підтверджена основним каноном.
  • В діалогах Харленда присутні кілька вирізаних реплік, згідно з яким Кріс Хеверсем відсилає до нього Кур'єра за інформацією про запчастини для ракет, однак вони не потрапили у фінальну версію гри.
Icon cut content Кінець інформації, заснованої на вирізаному контенті Fallout: New Vegas

Поява Редагувати

Харленд з'являється тільки у Fallout: New Vegas.