FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FOS
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
перевірити переклад тексту Fallout 3 Official Game Guide (оригінальний варіант доступний при редагуванні).
доповнити відомостями від Зіммера і терміналу Пінкертона.

Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 3

Харкнесс (англ. Харкнесс) — персонаж Fallout 3.

Опис Редагувати

Шериф Ривет-Сіті, синтетичний робот гуманоидного типу, Синт, він же — А3-21, найдосконаліший з коли-небудь створених у Інститутуе на момент 2277 ріка.

Історія Редагувати

Жорсткий шериф охорони Ривет-Сіті, 35-річний Харкнесс є доброю людиною і надійним другом, не дивлячись на свою поведінку. Він навіть не знає, що не є людинаом; він розумний гуманоїдний робот, який втік від своїх творців і має у себе втрачену пам'ять. Харкнесс вкрай справедливий. Він звертається до мешканців ангарної палуби з таким же ставленням як і до жителів верхньої палуби. Так що в результаті, він дуже подобається поселенцям ангарної палуби. Він один з перших, хто зустрічається Самотньому Подорожньому при першому відвідуванні Ривет-Сіті. Основний час проводить на ринку Ривет-Сіті, відсипається в надбудові в нічний час, обідає в готелі Уизерли.

Біографія Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

А3-21 був створений в 2242 ріку і працював на доктора Зіммера — ловив селян андроїдів. Внаслідок високої розвиненості штучного інтелекту, андроїд А3-21 з часом усвідомлює свою роль, становище в Співдружності і біжить звідти на Столичну Пустку. У втечі і його прикриття андроїду допомагала організація, звана «Залізницею». Для того, щоб Зіммер не знайшов його, всім механікам і лікарям на пустки були розіслані прохання про допомогу, і А3-21 знаходить її в особі засновника Ривет-Сіті — доктора Пінкертона, який провів операцію по зміні зовнішності і особистості. Чіп пам'яті, який був впроваджений андроїду, містив пам'ять ветерана-найманця. Після операцій Пінкертон повідомляє пацієнтові, що той є найманцем, єдиним вижив з групи. З цього моменту андроїд називає себе Харкнессом. Далі Харкнесс влаштовується в Ривет-Сіті в якості охоронця і захисника міста, потім обіймає посаду голови охорони міста і входить в міська рада. Працює в денні зміни, в основному його можна бачити на ринку.

Інвентар Редагувати

Fallout 3 Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено

* Цю дію неможливо навіть при взятої здібності «Найманий вбивця» оскільки Харнесс є неубиваемым персонажем

Fallout Shelter Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Важка бойова броня «Инфильтратор»

Квести Редагувати

Штучна Людина • Харкнесс і є той самий швидкий Синт, якого розшукує доктор Зіммер. Харкнесс є власником унікальної плазмовим гвинтівки А3-21, яку можна отримати, якщо довести Харкнессу, що він — колишній Синт, і пообіцяти зберігати мовчання або умовити повернутися з Зиммером (необхідний високий рівень «Красномовства»).

Примітки Редагувати

  • Згідно ігровій механіці, людинаом.
  • В Fallout 3 Харкнесс є квестовым персонажем, його смерть у грі неможлива.
  • Харкнесс знає історію Мей Вон і пообіцяв їй безпеку, поки вона знаходиться в Ривет-Сіті.[1]

Поява Редагувати

Харкнесс з'являється у Fallout 3 та Fallout Shelter.

За лаштунками Редагувати

Можливо, є відсиланням до агента інституту «Торчвуд-3» з серіалів BBC «Доктор Хто» та «Торчвуд» — капітану Джеку Харкнессу, який після смерті і «пожвавлення» теж став невразливим і безсмертним.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати