FANDOM

Gametitle-FOT
Icon cut contentНаступна інформація заснована на даних вирізаного контенту Fallout Tactics и не підтверджена основним каноном.

« Величезний і дуже цілеспрямований хлопець. Хардрайв добре володіє більшістю видів зброї, але особливо небайдужий до енергетичного. »

— Опис в одиночній грі

Хардрайв (англ. Hardrive) — це персонаж, який повинен був з'явитися у Fallout Tactics: Brotherhood of Steel, але не був включений в остаточну версію гри.

Опис Редагувати

До того, як приєднатися до Среднезападному Братства Сталі, Хардрайв була воїном Руху Розбійників.

Вона добре вміє поводитися з більшістю видів зброї, але з найбільшою ефективністю використовує енергетичне.

Зброю і спорядження Редагувати

Дані про наявність зброї і спорядження не є.

Поява Редагувати

Хардрайв повинна була з'явитися у Fallout Tactics та приєднатися в якості рекрута до Среднезападному Братства Сталі після порятунку старійшин Розбійників Ньютоне. Повинна була мати ранг «Лорд-паладин».

ПриміткиРедагувати

У локалізації 7 Вовк — Водила

За лаштунками Редагувати

Ім'я рекрута співзвучно комп'ютерного терміна 'hard drive' (рос. жорсткий диск). Можливо, він взяв це ім'я саме на честь стародавньої технології. Цікаво, що є ще один такий рекрут — Сиди.

Шаблон:Navbox Рекрути FOT