FANDOM

Gametitle-FO3
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
Перевірити переклад з Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide (текст доступний при редагуванні) та оформити статтю звуковим супроводом.

Хайме Декстер Палабрас[1] (англ. Jaime Dexter Palabras) — персонаж Fallout 3, божевільний гуль, поклоняється обеліску в отруєних підземеллях Данвич-білдінга.

Опис Редагувати

Хайме народився посеред Пусток у Рейнджера. Його батько повертається в якийсь табір експедиції з товстою книгою в товстій чорній шкірі і дивними гліфами. Переконаний у тому, що книга принесе великі гроші, він відправляється на Столичну Пустку щоб запропонувати книгу переписувачам Братства Сталі. Згодом, ставши пригніченим, він вирішує повернути книгу свого початкового місця[2].

Після того як батько стає все менш осудним, він залишає лікарню, де залишається Хайме. Хайме вирішує відправитися на пошуки батька, попрямував на південь після продажу знайдених ліків в колонії і вимінявши їх на запаси їжі.

У пошуках покинув його батька Хайме зустрічається з Тревом, Тоні і Тором, які запевняють його, що ті знають округу і здійснюють обходи по місцевості, Хайме вирішує до них на час приєднатися. Після трійці нападу на сім'ю з подальшим їх вбивством з-за гнилих овочів він розуміє, що зв'язався з рейдерами і планує залишити їх при першій можливості, але поки не ризикує. Трійця розповідала різні байки, серед яких були і про гулей. Під час атаки на караван Трев був убитий караванщиком, а Тоні і Тор були вбиті самим Хайме. На радощах караванники погодували Хайме і розповіли, що бачили людини, дуже схожого на її батька, що прямує на південь, куди Хайме далі і продовжив шлях.

При наближенні до Данвич-білдінгу Хайме знаходить силки для вилову звірів і визнав, що це робив його батько. Не захотівши піднімати шум і бажаючи діяти обережно, Хайме не вирішується стріляти по гавам щоб добути собі їжу і вирішує проникнути в Данвич-білдінг ввечері.

Після пошуків в будівлі Хайме знаходить якогось людини і визнає в ньому батька, який частково вже перетворився в гуля. Раніше при ньому була книга Кривбекни. Гуль знаходився вже серед своїх родичів і Хайме вирішує забрати книгу і піти. Однак Хайме сильно зломили втома і сон, і він залишається біля обеліска в підземеллях Данвич-білдінг.

У 2277 ріку Хайме раніше знаходиться біля обеліска в підземних палатах Данвич-білдінг і періодично виконує ритуальні поклоніння статуї в обеліску. Він оточений деякою кількістю диких гулей.

Хайме спочатку ворожий до Самотньому Подорожньому навіть у масці гуля і негайно відкриє вогонь, викликавши ворожість знаходяться поруч з ним диких гулей.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети На трупі
Китайський автомат 5,56-мм патрон* Палець**

* Кількість генерується випадковим чином
** Якщо Самотній Подорожній має здатність «Законник» і вб'є Хайме

Квести Редагувати

plGametitle-FO3 PL Темна душа Блэкхолла • Щоб знищити Кривбекни, Самотній Подорожній має відвідати підземні чертоги і докласти книгу до обеліска. Хайме в будь-якому випадку зробить опір Подорожньому.

Примітки Редагувати

З точки зору ігрової механіки Хайме є дуже злим персонажем, за вбивство якого підвищується карма.

Поява Редагувати

Хайме з'являється тільки у Fallout 3.

За лаштунками Редагувати

Остання замітка Хайме стилізована під художній мова письменника Р. Ф. Лавкрафта. Вигуки Хайме є відсиланням до автора вигаданої Лавкрафтом книги «Некрономикон»Абдулі Альхазреду.

Примітки Редагувати

Галерея Редагувати