FANDOM

Gametitle-FO2
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Френк.

« Ви бачите грубого, брудного, злісного людини. Схоже, він тільки й думає, як засадити кому-небудь кулю в голову. Він веде себе як скажений звір. »

— Опис в грі

Френк (англ. Franc) — персонаж Fallout 2.

Біографія Редагувати

Френк — затятий прихильник змови проти мутантів. Разом зі своїм другом Менсоном він не соромиться відкрито висловлювати свої переконання. З-за цього Маркусзаради збереження спокою в місті довелося заарештувати їх обох.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Одяг Ніж Стимулятор — 2 шт.
Гроші — 30 шт.

Характеристики Редагувати

Шаблон:Характеристики істот FO2<Template error> Відсутня сторінка-джерело: Характеристики істот Fallout 2/6.Шаблон:Характеристики істот FO2 Примітка: цю ж модель персонажа використовують Білл і Джейкоб.

Пов'язані квести Редагувати

Взаємодія з Обраним Редагувати

Обраний знайде Френка в міській в'язниці. Якщо Обраний скаже, що теж не любить мутантів, то Френк направить його до Джейкоба, від якого Обраний може отримати квест на звільнення Френка і його друга.

Після звільнення Френка можна буде знайти в дальній кімнаті аптеки Джейкоба. Якщо Обраний візьме наступний квест Джейкоба, то Френк в розмові буде нагадувати, що саме потрібно зробити.

Якщо після звільнення Френка Обраний здасть компанію Маркусу або знайде зниклих людей, всі основні учасники змови були заарештовані. Повторно звільнити Френка і компанію без ворожості супермутантів не вийде.

Поява Редагувати

Френк з'являється тільки у Fallout 2.

Шаблон:Брокен Хіллс