FANDOM

Gametitle-FO3
Mbox default
Ця стаття містить нелокалізовані ілюстрації.
Елементи меню або тексти діалогів на ілюстраціях до цієї статті не перекладені. Ви можете покращити якість статей в Вікі Fallout, завантаживши локалізовані зображення.

Френдшип Хайтс (англ. Friendship Heights) — локація Fallout 3.

Опис Редагувати

Являє собою звичайний облаштований табір рейдерів.

Табір знаходиться позаду входу в метро під металевими конструкціями і обгороджений парканами, імпровізовано зробленими з різних матеріалів. Стоянка рейдерів знаходиться в тупиковій зоні — в неї можна зайти по одній з бічних сторін від східних (з боку бази Національної гвардії), західних (зі сторони Фаррагут-вест і Крайслус-білдінг) руїн або ж від навпроти спуску до станції метро Тенлитаун/Френдшип автобусної зупинки і паркування з шістьма автомобілями.

На кожному з бічних проходів до табору рейдерів на бетонних конструкціях є по одному вогнища і трупа супермутанта — рейдери розмістили їх трупи на загальний огляд. На металевих конструкціях на висоті від 6 до 9 метрів на гаки підвішені обезголовлені трупи трьох рейдерів і двох мешканців пусток.

У проході між парканами, мають підстави з автомобільних шин, варто мотоцикл. За парканами рейдери мають двома кам'яними лавами, трьома столиками і трьома столами. Трохи далі розташована намет має в своєму розпорядженні двома столиками і двоярусними ліжками, де рейдери сплять.

За столами і столиками двоє мешканців табору будуть відпочивати, у той час як один рейдер буде перебувати в наметі. В якості часового, обходящего периметр проходу на станцію і сам табір, буде поставлений один рейдер.

За двома столами і всіма столиками рейдери влаштували бенкет з добутих м'яса браміна і алкоголю. На третій стійці, розташованої близько до західної частини паркану, є боєприпаси, пістолети, гранати і аптечки.

На рівні переходу Тенлитаун/Френдшип є знак Братства Сталіto GNR outpost з покажчиком напряму в бік будівлі «Новини Галактики» через станцію метро.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Нижче наведено повний список окремо лежачих предметів* на Френдшип-Хайтс.

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

  • захоплення проекту «Чистота» на Френдшип-Хайтс (прямо над переходом на станцію Тенлитаун/Френдшип) буде вивішений плакат з пропагандою Анклава.
  • В самому нижньому рівні локації під місцем входу на станцію Тенлитаун/Френдшип знаходиться попільничка, провалена через текстури і недоступна для взяття звичайним шляхом.

Поява Редагувати

Френдшип-Хайтс з'являється тільки у Fallout 3.