FANDOM

Gametitle-FO4
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Фред.

« Я прямую в Сховище 81 за припасами. Може, там ти знайдеш те, що тобі потрібно? »

— Фред

Фред О’Коннелл (англ. Fred o'connell) — персонаж випадкових зустрічей Fallout 4.

Опис Редагувати

Довговолосий, засмаглий мандрівний торговець, мандрівний в компанії охоронця-найманця. Він не взаємодіє з Вцілілий, обмежившись двома фразами в діалозі. Фред числиться в списку лідерів караванів Стоктона[1].

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином

Квести Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Людський фактор

При виконанні квесту тіло Фреда може бути виявлено разом з убитими охоронцями і в'ючних браміном поруч з Альянсом.

Примітки Редагувати

  • Якщо на карті Вижив не значиться Сховище 81, то після розмови з Фредом, маркер локації з'явиться в Піп-Бій.
  • Його можна зустріти недалеко від Сховища 81 в компанії двох найманців в імпровізованому таборі для мандрівників.
  • Випадкова зустріч з Фредом може повторюватися.
  • Зустріти Фреда можна і після виявлення його тіла поруч з караваном.
  • Наводку на Сховище 117, яке було вирізано з гри (або замінено), повинен дати Фред о'коннелл, після спілкування з яким в Піп-бій повинен бути з'явиться маркер на карті за місцем розташування Сховища 117[2]. Однак так як у Fallout 4 після розмови з Фредом О Коннеллом, з'являється маркер Сховища 81, то можна припустити, що сховище 81 спочатку повинно було мати номер 117[3].

Поява Редагувати

Фред О’Коннелл з'являється тільки у Fallout 4.

Примітки Редагувати

  1. Інформація про каравані.
  2. Id події RESceneJSDN077.
  3. В скрипті квесту RESceneJSDN077 є рядок Vault117MapMarker forced:Vault81MapMarker(00047650)