FANDOM

Форт (англ. The Fort) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Форт розташований на сході Мохавскої пустки, на північний схід від дамби Гувера.

Сюди можна потрапити на човні з Коттонвуд-Коув, після того як Цезар пришле Кур'єру запрошення.

Арена форта Редагувати

На арені дозволено користуватися тільки легкої бронею і мачете (Холодна зброя).Якщо поговорити з Отоном, який завідує ареною на базі Цезаря, то можна взяти участь у боях. За ідеологією Легіону, тільки чоловіки можуть виходити на арену, якщо ваш персонаж жіночої статі, то можливі тільки бої, де противники Люпа, Бенні і Чотири Пса Легіону. Вашими можливими супротивниками можуть бути:

  • Люпа, собака Легіону, мозок якої потрібен для виконання квесту Собаче життя.
  • Чотири Пса Легіону, якщо ви погодитеся битися, щоб повернути дівчинці-рабині відняту іграшку.
  • Бенні, якщо ви погодитеся провести з ним чесний бій на арені.
  • Випадкові противники, при вашій особистій згоді битися на арені:
  • Два раба Легіону, що не одягнені ні в яку броню, з мачете в руках;
  • Сержант Ендрюс, в легкій броні і з тією ж зброєю;
  • Рейнджер Стелла, що є сильним противником, при цьому без броні і зброї. Може забити до смерті голими руками.

Після цього Отон скаже, що більше для вас немає суперників. За кожен вграний бій поліпшується репутація в Легіоні Цезаря.

До того ж є один простий спосіб перемогти такого складного персонажа, як Рейнджер Стелла без особливих труднощів: скоївши обхід по наметах Легіону і розкривши всі ліпші ящики, знайдіть деяку кількість вармінт-гвинтівок або мисливських гвинтівок і патронів до них. Полагодивши гвинтівки, зайдіть на арену до початку бою і викиньте зброю і патрони на арену. Поговоріть з Отоном, погодьтеся на бій, після чого під час бою підберіть зброю.

Будівлі Редагувати

Жителі Редагувати

Квести Редагувати

Цінні знахідки Редагувати

500 5,56 патронів, армійських, наприкінці рову (можна потрапити, пройшовши в праву сторону від входу у Форт, якщо дивитися лицем до Форту.

Поява Редагувати

Форт з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати