FANDOM

Gametitle-FO2

« Ви бачите немитого типу, у якого огидно сіпається особа. »

— Опис в грі

Флік (англ. Flick) — персонаж Fallout 2, один з жителів Діри.

Опис Редагувати

Власник невеликого магазину в західній частині міста і за сумісництвом — торговець краденими. Це досить слизький тип зі своєрідним уявленням щодо почуття гумору, системі цінностей і норми моралі. Він також дуже запальний, а згадка про наявність у нього характерного італійського акценту[1] приводить його в сказ[2].

Він характеризує себе як «філантропа», який дбає про бідних діточок, серед яких є вуличні злодії і жебраки (предмети, вкрадені у Обраного дітьми, через деякий час виявляються у продажу у Фліка або його спільника Таббі). На практиці, він вигідно скуповує їх «знахідки», не задаючи питань про походження цих предметів (і, швидше за все, направляє їх діяльність).

Вбивство Фліка вважається добрим вчинком (+5 карму).

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети На трупі
Одяг Весь асортимент товарів

* Варіант використовуваної зброї залежить від наявного у Фліка асортименту

Характеристики Редагувати

Товари Редагувати

Для початку гри у Фліка досить широкий асортимент корисних товарів. Зокрема, саме у нього можна придбати один з номерів журналу «Котяча лапка». З часом асортимент товарів оновлюється, так що журнал можна купити неодноразово.

Можливий асортимент:

Поява Редагувати

Флік з'являється тільки у Fallout 2.

Примітки Редагувати

  1. «Що в тебе за безглуздий акцент, Флік?»
  2. «Про що це ти тут талдычишь? Ти мене недороблений не тримай, ясно? Думаєш, я тупий філіо ді путана? Чи, може, за клоуна мене взяв? Я тут тебе розважати повинен, так чи що?»