FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інші ферми.

Ферми здольників НКР (англ. NCR Sharecropper farms) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Ферми знаходяться на пустки Мохаве точно на південь від західного входу в Вестсайд, північно-східніше табору Маккарран.

Своїм існуванням ферми здольників НКР зобов'язані так званого закону Талера, існуючого в НКР. Уряд сплачує всім бажаючим, щоб вони їхали в східні штати НКР, на неосвоєні землі, обробляли землю, а також надає їм військову охорону. Бійці НКР охороняють посіви і воду, не дозволяючи мешканцям Стріп, Фрісайда Вестсайда розоряти ферми. В обмін фермери-Іздольщики здають державі частину зерна по нормі. Якщо фермер здає недостатньо зерна, землю забирають.

Водопровід з чистою водою для зрошення ферм є предметом суперечок між фермами здольників та Вестсайдом — люди з Вестсайду не мають ніякого права на воду, але все одно провели до себе лінію водопроводу, крадучи частина води.

Мешканці Редагувати

Цінні знахідки Редагувати

Квести Редагувати

Поява Редагувати

Локація «Ферми здольників НКР» з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

Поняття sharecropping означає, що власник землі надає її для обробки фермерам в обмін на частину врожаю. У США така система відносин активно застосовувалася на півдні країни після скасування рабства і подекуди існує донині.

Галерея Редагувати