FANDOM

Gametitle-FO4
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інші ферми.

« Ласкаво просимо на ферму Фінчів. Або на звалище Фінчів. Називай як хочеш. »

Абігайль Фінч

Ферма Фінча (англ. Finch farm) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Маленька ферма з пари будинків. побудованих під естакадою. Є вихід до води, пункт приготування їжі.

Періодично ферму відвідує торговець медикаментами Док Везерс.

Мешканці Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково
*** З деяких пасток можна отримати предмети, вони не продубльовані у відповідному розділі вище, якщо не вказано протилежнеНеповний комплект Силовий броні, тип залежить від рівня Вцілілий — на захід від ферми.

Квести Редагувати

З вогню та в полум'я

Примітки Редагувати

  • Після виконання квесту «З вогню та в полум'я» ферма може стати поселенням минитменов, якщо Вижив виконує фракційні квести минитменов.
  • Мешканці ферми піддавалися проходженню тесту SAFE[1].
  • Над фермою розташований ділянка автомобільної естакади, де можна розібрати два автомобіля і забрати лопату і два мішки цементу. Потрапити туди можна, наставивши сходів.
  • Незважаючи на близькість до води, промислову водоочисну станцію можна побудувати лише на маленькій ділянці за північною колоною автостради.
  • Строго на захід від ферми розташовується кинутий армійський конвой, що складається з трьох БТР-ів та зеленої фури, в якій знаходиться частково укомплектована Силова броня, дерев'яний ящик, великий ящик з інструментами і дві коробки з боєприпасами. Колону зазвичай охороняє один Містер Сміливець.

Поява Редагувати

Ферма Фінча з'являється тільки у Fallout 4.

Примітки Редагувати