FANDOM

Gametitle-FO76
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
переписати текст у формі від 3-ї особи.

« Нова сезонна подія: карнавальна хода-проженете зиму і призикорте настання весни, ставши учасником традиційного фестивалю Фастнахт! Приєднуйтесь до урочистостей цього нового тимчасового події і заробляйте нагороди — карнавальні маски »

fallout.bethesda.net

Подія: «Фастнахт» (англ. Fasnacht Day) — квестовое подія Fallout 76.

Опис Редагувати

Сезонне подія з 19 по 26 березня, присвячене фестивалю Фастнахт в Гельвеции, допоможе вам прогнати геть зимову холоднечу і зустріти весну. А на пам’ять про карнавал вам залишаться унікальні маски і прикраси для табору, які можна отримати, виконуючи завдання події.

Гельвеція була заснована в 1869 році, і з тієї пори городяни щорічно святкували Фастнахт-надягали фантастичні маски, влаштовували ходу по прикрашеному місту, а потім спалювали на багатті Опудало старого Морозу. Живих людей в місті давно вже немає, проте виконавчі роботи, як і раніше, справно влаштовують свято кожен рік і будуть раді, якщо ви приймете у ньому участь![1]

Короткий проходження Редагувати

Фестиваль Фастнахт — повторювана короткострокова подія, яка буде доступна всього один тиждень, починаючи з 19 березня. Всі вижили, які побажають взяти в ньому участь, повинні поговорити з розпорядником свята в Гельвеции, а потім знайти міських торговців-роботів і допомогти їм організувати щорічне карнавальна хода. Вас і ваших товаришів попросять виконати різні завдання — наприклад, зіграти веселу мелодію, вибрати відповідні прикраси або знищити комах-шкідників.

Якщо ви зумієте допомогти протектронам досить швидко, вони зможуть влаштувати карнавальну ходу. Але не втрачайте пильності! Часи змінюються, в місті вже не так спокійно, як було до війни, а святкова метушня, напевно, приверне непроханих гостей. Захищайте учасників ходи, поки вони йдуть по місту, а потім підпаліть опудало старого Мороза, — так ви проженете зимову холоднечу, заробите собі деякі ласощі і навіть отримаєте власну карнавальну маску. Чим більше учасників ходи залишиться в живих, тим вище ваші шанси отримати одну з масок, серед яких зустрічаються надзвичайно рідкісні екземпляри.

Детальний проходження Редагувати

Mbox stub
Цей розділ не завершений
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Стадії квесту Редагувати

Mbox stub
Цей розділ не завершений

Нагорода Редагувати

За проходження випадає випадкова нагорода зі списку нижче.

Головні убори Редагувати

Маска відьми для Фастнахта, черепа, блазня, солдата, зубастого людини, велетня, сови, гобліна, сонця, старого Мороза, карнавальний бере.

Схема Редагувати

Карнавальний ліхтар на жердині, карнавальний флагшток, жердина з карнавальними стрічками, встановлений карнавальний прапор, закріплені карнавальні стрічки, карнавальний вінок з гілок, гельвецианский карнавальний вінок, святкові карнавальні гірлянди, підвішені карнавальні сніжинки, підвішені карнавальні стрічки, купка конфетті, карнавальні повітряні кульки, опудало старого Мороза.

Рецепт Редагувати

Карнавальний пончик, карнавальна ковбаска

Випробування Редагувати

Проходження квесту зараховується в випробування: всі завдання і завдання в лісу.

За лаштунками Редагувати

Фастнахт є відсиланням до реального швейцарського карнавалу Basler Fasnacht, що проводиться в кінці лютого—березня в Базелі.

Примітка Редагувати