FANDOM

Gametitle-FNV

Фарріс (англ. Farris) — персонаж Fallout: New Vegas; мешканець Фрісайда, постраждалий у бійці з бійцями НКР.

Біографія Редагувати

Фарріс народився на Мохавской пустки і жив у Фрісайде. В 2281 ріквін разом Вейнта Роєм гуляв по вулицях і забрів у північно-західну частину міста.

До їх нещастя, солдати НКР під проводом майора Кірен проводили у тому районі гуманітарну місію: роздавали живуть у Фрісайде громадянам Республіки їжу і воду. Оскільки люди Пейсера незадовго до цього побили посланця НКР до Королю, Кірен було заборонено годувати місцевих, і бійцям було наказано не підпускати їх до складу.

Побачивши Роя, Уейна і Фарріса військові зупинили їх і зажадали сказати, місцеві вони або з НКР. Фарріс, пишаючись тим, що він місцевий, затіяв сварку з солдатами, і ті побили до втрати свідомості. Також, якщо Кур'єр нападе на Старий мормонський форт, то він вступить в бійку.

Фарріс у Fallout: New Vegas Редагувати

GI Blues
Файл:FarrisSick.jpg

Кур'єр може виявити Фарріса в старому мормонській форте, де його лікують Послідовники Апокаліпсису. Він, Вейн і Рій лежать без свідомості в одному з наметів.

Фарріс не приходить до тями, якщо Кур'єр розслідує напад на нього за дорученням Короля.

Поява Редагувати

Фарріс з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

Імена Роя, Уейна і Фарріса утворені з імені Роя Уейна Фарріса — легендарного рестлера, більш відомого під псевдонімом Хонки Тонк.