FANDOM

Gametitle-FNV

Фантастік (англ. Fantastic) — персонаж Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Хлопець без освіти, що випадково отримав посаду головного інженера сонячної електростанції «ГЕЛІОС Один».

Біографія Редагувати

Фантастік був громадянином НКР. Одного разу рекрутери Бюро науки і виробництва шукали вченого на посаду головного інженера сонячної електростанції «ГЕЛІОС Один» і наткнулися на Фантастіка. Той сказав, що він вчений, що знає про електростанціях не менше за інших і відповів жартом на питання, чи знає він теоретичну фізику, після чого негайно був прийнятий на роботу.

Через те, що Братство Сталі активувало турелі та охоронних роботів «ГЕЛІОС Один», що коштувало життя двом бійцям НКР, Фантастіку не вдалося перенаправити дзеркала і змусити станцію працювати більш ніж на 1 % потужності. Кілька місяців він намагався управляти дзеркалами з допомогою найбільшої консолі, яку знайшов, не слухаючи Ігнасіо Ріваса, який говорив йому, що вона відповідає за інтерком.

У 2281 році Фантастік все ще працює на «ГЕЛІОС Один», де бавиться з обладнанням: смикає важелі, натискає кнопки, читає числа і вигадує, що вони могли б означати; байдикує і фантазує про голих жінок.

Образ Фантастіка Редагувати

Фантастік зарозумілий і пихатий, вважає себе головною людиною на «ГЕЛІОС Один» і стверджує, що «вся НКР у нього на побігеньках». Називає Кур'єра «маленьким помічником Фантастіка». Дуже боїться звільнення.

Фантастік начисто позбавлений технічних навичок і знань. Він навіть не знає, що таке «кіловат-години, хоча отримує кришки саме за них. Про «ГЕЛІОС Один» він знає, що дзеркала перенаправляються з допомогою двох терміналів на вулиці з головної вежі. Він стверджує, що сам про це здогадався, якщо це так, то Фантастік не настільки безглуздий як здається, і не впорався зі своєю роботою тільки через охоронні системи. Також він знає пароль до західного терміналу, який був написаний на дверях туалетної кабінки.

Фантастіку невідомо справжнє призначення «ГЕЛІОС Один», незважаючи на те, що деякі натяки на нього є у відкритих терміналах станції. Крім усього іншого, він ще і наркоман.

Лейтенант Хаггерті називає Фантастіка ідіотом (який до всього ще й ніколи не знімає сонячні окуляри). Ігнасіо Рівас також поганої думки про «таланти» головного інженера, але виражається більш м'яко.

Фантастік у Fallout: New Vegas Редагувати

Sunshine
Кур'єр може зустріти Фантастіка на станції «ГЕЛІОС Один». Він відразу ж думає, ніби Кур'єр прийшов зайняти його посаду, і Кур'єр може отримати від нього 100 кришок («Красномовство» 25), пообіцявши не зміщувати Фантастіка.
LawsonFantasticHooverDam

Фантастік і Майк Лосон на дамбі Гувера

Якщо Кур'єр запропонує свою Фантастіку допомогу в перенаправленні відображаючих дзеркал, він пояснить, що треба включити два терміналу на вулиці і управляти дзеркалами з комп'ютера в башті. Також Фантастік просить направити енергію станції на Стріп і табір Маккарран, так як йому за це платять. Якщо Кур'єр зробить це, Фантастік «замовить слівце за свого маленького помічника», що призведе до отримання Кур'єром доброї слави у НКР. Фантастік в такому разі отримає підвищення і буде переведений на дамбу Гувера, де Майк Лосон дозволить йому балуватися з інтеркомом скільки завгодно. Фантастік буде на гідроелектростанції в тому числі під час Другої Битви за дамбу Гувера.
Hey man, when in Rome

Фантастік в броні Легіону

Якщо Кур'єр запустить охоронну систему, всі солдати на станції загинуть і через два дні вона буде захоплена легіонерами. Сам Фантастік залишиться на своєму робочому місці, але буде носити броню Легіону і вимовляти репліку: «Ну, в Римі веди себе як римлянин і все таке».

Фантастік не згадується наприкінці гри, його доля у разі нападу Братства Сталі на «ГЕЛІОС Один» невідома.

Примітки Редагувати

  • Фантастік постійно носить сонячні окуляри, не знімаючи їх, за словами лейтенанта Хаггерти, навіть коли спить. Можливо, він все-таки прочитав на терміналах станції рекомендацію співробітникам носити захисні окуляри під час випробувань «АРХІМЕД».
  • Голова відділення БНП у Мохаве доктор Томас Хилдерн згадує Фантастіка. Якщо Кур'єр полагодив ГЕЛІОС Один, Хилдерн буде думати, що це зробив Фантастік.
  • Фантастіка можна безкарно вбити, він не є членом жодної з фракцій.

Поява Редагувати

Фантастік з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

cs:Fantastický