FANDOM

Gametitle-FO3

« Дукки не любить, коли на мені багато одягу. Він каже, що не любить витрачати час даремно. »

— Фантазія

Фантазія (англ. Fantasia) — персонаж Fallout 3, одна з двох наложниць Дукова на момент 2277 ріка.

Опис Редагувати

З минулого Фантазії відомо, що до моменту облаштування Дуковым своєї барлоги вона погодилася жити разом з ним і Вишенькою, після чого почала вести розгульний спосіб життя разом з ними, проводячи з Дуковым ночі безперервно.

Дуков домовився зі своїми дамами про те, що вони повинні жити у нього в «барлозі», надавати йому інтимні послуги і весело проводити з ним час на вечірках, весь час перебуваючи в легкому одязі[1]. Дуков, в свою чергу, повинен охороняти дівчат, забезпечувати їх їжею, водою, кришками і хімією. Фантазія і Вишенька погодилися піти на умови Дукова і заселилися до нього в готель[2]. Дуков періодично став виходити на Пустки, щоб закуповуватися на наявні у нього гроші їжею та напоями для своїх дівчаток.

23-річна Фантазія до нинішнього моменту відчуває сильну приязнь до Дукову і, на відміну від Вишеньки, їй все ще подобається розгульний спосіб життя. Вона має свою філософію: вона «швидше буде повією, ніж мертвої». Вона виправдовує свою угоду з Дуковым, який постійно влаштовує вечірки з нею і з Вишенькою[2], Фантазія не хоче міняти своє життя.

Періодично, втомлюючись від нічних забав з Дуковым Вишенька просить Фантазію підмінити її, умовивши його заздалегідь. У відповідь на це Фантазія говорить їй, що все одно прийшла її черга і що Дуков навіть забуває про це.

По відношенню до Фантазії Дуков веде себе так само, як і до Вишеньці — він не дає їм спуску, щоб його жінки відпочивали і просихали від алкоголю. На Фантазію Дуков витрачає більше часу і ночей по понеділках, середах і п'ятницях.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети На трупі
Піжама Віскі*
Горілка
Пляшкова кришка*
Скотч віскі*
Вухо**

* Кількість кришок і тип алкоголю генерується випадковим чином
** Якщо Самотній Подорожній має здатність «Найманий вбивця» і вб'є Фантазію

Квести Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Контрольний постріл

При наявності здатності «Вбивця» Самотній Подорожній може вмовити Фантазію вкрасти у Дукова один з необхідних за квесту особливих ключів.

Примітки Редагувати

  • Якщо Дуков убитий і Вишня піде у Ривет-Сіті, Фантазія залишиться в готелі. Якщо заговорити з нею після цього, вона буде вести себе так, ніби тільки що дізналася про смерть Дукова, і висловить співчуття, що його більше немає і хороші часи закінчилися.
  • Фантазію можна відвести в рабство за допомогою гипнотрона.

Цитати Редагувати

  • «Без проблем. Все одно моя черга. Правда, він все одно не пам'ятає, і йому наплювати» (Вишеньці, під час прохання підмінити)
  • «Це... ну... будинок Дукова. Він тут живе. Здебільшого він тільки п'є і трахкає».
  • «Ой! Дукки, у тебе морквина в кишені або ти просто радий мене бачити?»
  • «Як же у мене сьогодні все болить. Дукки, може, залишимося тут і нап'ємося?»
  • «Дукки, дорогий, може твоя Фантазія одну ніч відпочити?»
  • «Може, сьогодні вночі залишимося вдвох, тільки ти і я? Нехай Вишенька для різноманітності поспить».
  • «Шкода, що він не дає нам нормальної одягу. В цьому я мерзну».
  • «У нас закінчується випивка. Дукки на наступному тижні збирається поїхати за новою партією».
  • «Нам потрібен новий матрац. Нинішній явно не годиться».
  • «Він не такий поганий. Він вміє бути смішним, і він точно знає, як умовити дівчину. Та й потім, тут я в безпеці. Я б не стала діставати зброю, навіть щоб просто показати йому. Його параноя може сильно скоротити життя. Не варто вступати з ним в дуель. Стрілець він і правда відмінний.»
  • «Це... ну... будинок Дукова. Він раніше жив тут. Багато випивки і... ну, ти розумієш. Тепер він мертвий» (у разі вбивства Дукова)
  • «Як мені чинити опір цим... слуш, якогось там кольору в тебе очі?» (Самотній Подорожній-вбивця умовив Фантазію вкрасти ключ у Дукова)
  • «Він мертвий! Мені буде не вистачати старого розпусника. Ми в минулому непогано повеселилися. Хто тепер буде про мене дбати?»
  • «Тримай ключ. Він навіть не зауважив» (дача особливого ключа)
  • «Ух ти! Ти справжній жеребець. Мене звуть Фантазія. Якщо тобі щось знадобиться, дай знати» (Фантазія звертається до сильного Самотньому Подорожньому-чоловікові)
  • «Він дає мені трохи кришок, але це не те, що ти думаєш. Він може бути досить-таки милий. А вже в ліжку він і зовсім не дає занудьгувати!»
  • «Не хвилюйся, жеребець. Я буду їздити на тобі хоч всю ніч. Спочатку я повинна ще випити».
  • «Дукки! Ти дуже поганий хлопчик. Вночі я влаштую тобі щось особливе».
  • «Тільки б випивка не закінчилася. Не впевнена, що зроблю це на тверезу голову».

Поява Редагувати

Фантазія з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати

  1. Fallout 3 Prima Official Game Guide, стор 380.; Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 65.
  2. 2,0 2,1 Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 72.