FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FOT
Icon disambig
Ліхтарик з'являється і в інших іграх.

Шаблон:Ок

« Ліхтарик. Дає освітлення на короткий час. Папір кілька истрепалась, але в іншому все в порядку. Для включення поверніть верхню частину. »

— Опис в грі

Ліхтарик ЗШ#Fallout|Помилки перекладуIcon sic (англ. Flare; спалах, яскравий нерівний світло; в перекладах «Фаргуса» і «7-Вовка» — спалах) — метальна зброя Fallout та Fallout 2, а також джерело світла.

Використання Редагувати

Ліхтар призначений для освітлення темних місць Fallout і Fallout 2. Може використовуватися як метальна зброя.

При веденні бою вночі, виникає штраф ураження цілі на дальніх дистанціях. Активоване ліхтарик, кинутий під ноги цілі, вирішує цю проблему і гасить штраф на темряву.

Місцезнаходження Редагувати

Fallout Редагувати

Fallout 2 Редагувати

Примітки Редагувати

  • Як зброєю ефективніше користуватися активованим ліхтариком.
  • Напарники і інші персонажі не вміють активувати ліхтарики, тому їх використання штучним інтелектом менш ефективно.
  • Супутники головного героя, збройні запаленим ліхтарем, перетворяться в невичерпне джерело світла вночі навіть після того, як ліхтарик потухне.
  • Ефективне зброю з підвищеною точністю. Метання забирає всього 1 очко дії. Незважаючи на малий шкоди, може нокаутувати противника.

Поява Редагувати

Використовуваний в якості метальної зброї, Ліхтарик з'являється у Fallout, Fallout 2 та Fallout Tactics.

За лаштунками Редагувати

Спосіб активації і зовнішній вигляд предмета в грі вказує, що це не ліхтарик фальшфейер або сигнальна шашка.

Див. також Редагувати

FLARE.MSG — діалоговий файл предмета Fallout.