FANDOM

Gametitle-VB

Уроборос (англ. Ouroboros) — локація Van Buren, містечко в Західної Юті.

Опис Редагувати

Є батьківщиною для клану рейдерів, відомого під ім'ям «Пси Гекати» (колишні «Гадюки»), і для релігійної організації «Дочки Гекати». Місто дуже добре захищений. Він оточений стіною з покручених трейлерів, що лежать на боці. Перед стіною глибокий рів, заповнений сміттям і уламками. Ворота в місто зроблені з обрізаної половини трейлера, насадженої на вісь. Поверх рову лежить підйомний міст, зроблений з частини від вантажівки. По обидва боки воріт розташовані спостережні вежі, що підносяться над стіною. Правоохоронці постійно знаходяться в баштах. Один з вартових стоїть на підйомному мосту. Будівлі міста зібрані з того, що залишилося від будівлі стіни кабін вантажівок, верхніх частин трейлерів і кузовів різного розміру. Ці будівлі розкидані по території міста без будь-якої системи, в повному безладді. Над містом височить сталева піраміда. Дві великі жаровні постійно висвітлюють фасад будівлі. Перед пірамідою, на підлозі, знаходиться кольорова мозаїка з сталі, що зображає змію, яка кусає себе за хвіст.

Історія Редагувати

Засновницею і головою міста є таємнича жінка, яка оголосила себе втіленням богині Гекати на землі. Саме так вона себе називає. Геката народилася в племені «Косоплети». Плем'я було одним з найбільш домінуючих у Пустки. Дикуни регулярно здійснювали набіги на сусідні племена за їжею, рабами та іншим. Вони були настільки нещадні, що інші племена стали боятися одного їх згадки. Зрештою Легіон Цезаря напав на них і безжально розправився з усіма жителями. Знищення зазнали всі жителі, не виключаючи жінок, дітей і старих. Лише однієї Гекаті пощастило врятуватися. Блукаючи по пустелі, вона переходила від племені до племені, просячи їжі і допомоги. Але ніхто не погоджувався їй допомогти, пам'ятаючи про її походження і помсти Цезаря. У гніві і люті вона втекла в пустелю, з якої прийшла. Пустка прийняла її. Те, чим вона була, було втрачено під невблаганним сонцем і палючим пісками. Її розум покинув її, і вона забула, ким була раніше. Вона відчувала себе розпадається на частини до тих пір, поки нічого не залишилося. Саме в цей момент на неї натрапила Діана. З допомогою робота-помічника вона перенесла її в Розплідник і там доглядала за нею. Після пробудження саме Діана дала цій дівчині ім'я Геката — богиня темної місяця, за аналогією з Діаною — богинею світлої місяця. Діана вчила Гекату науці про трави, тварин, лікуванні хвороб. Не розуміючи, що Геката збожеволіла у своїй ненависті до племен, вона давала їй безцінні в пустки знання про те, як забезпечити сильний приплід у майбутньому і як розпізнати відхилення, які можуть бути виправлені належним розмноженням. Коли Геката поцікавилася, чи можна ці знання застосувати до людей, Діана відповіла ствердно, але додала про перевагу любові і про вільний вибір. Вона не підозрювала, що її слова падають на глухі вуха. Через деякий час Геката пішла, пообіцявши коли-небудь повернутися. Змінивши свій вигляд, вона почала подорожувати по изгнавшим її племенам і застосовувати свої знання акушерства та медицини. Завоювавши довіру, Геката почала проповідувати свою релігію життя/смерті і попросила дівчат для допомоги у своїй роботі. Їх вона назвала Дочки Гекати. Разом з ними вона почала контролювати всі процеси народження і сімейного життя в племенах. Вони вирішували, хто міг мати дітей, а хто ні, хто міг одружитися, а хто не міг. Пологи приймалися в окремому наметі без доступу іншого племені. Незгодні чоловіки ставали імпотентами, а їхні дружини народжували хворобливих дітей. Вони почали підмінювати сильних дітей хворими. Сильних вони забирали собі. Саме з сильних і здорових хлопчиків виникли Пси Гекати. Племена ставали дедалі слабше. Уроборос ж, навпаки, тільки посилював вплив. Скоро, зовсім скоро момент помсти настане і Пси Гекати розправляться з усіма племенами по черзі. Тоді настане черга Легіону. Коли впаде й він, плем'я відправиться в Розплідник — свій рай на землі...

Поява Редагувати

Уроборос повинен був з'явитися у Van Buren.

За лаштунками Редагувати

Уроборос (грец. οὐροβόρος) — згорнувся в кільце змій, що кусає себе за хвіст. Є одним з найдавніших символів, відомих людству.

Джерела Редагувати

Ouroboros design document