FANDOM

Gametitle-FO4

« Я вирішив, що у нас, гулей, має бути таке місце, де нам завжди раді. Ось я і заснував цю ферму. »

— Вайзмен

Упрівнє (англ. The Slog) — локація Fallout 4, поселення дружньо налаштованих гулей, раніше вигнаних з Даймонд-сіті.

Опис Редагувати

Раніше це був публічний відкритий басейн округу Middlesex, що став тепер єдиною смоляничною фермою Співдружності. Управляється поселенцями гулями, які можуть забезпечити потребу в товарах для заповзятливих (і неупереджених) минитменов. Неподалік є невелика закусочна з різним мотлохом.[1].

Розташована в північній частині Співдружності між психіатричною лікарнею «Парсонс» та Согас Айронворкс. Біля основної будівлі (колишні роздягальні та душові) — обгороджена дитячий майданчик і басейн, у якому гули вирощують найкращу смоляницю у Співдружності. Поруч знаходиться поле кукурудзою і морквою.

У розмові з Вайзменом можна дізнатися, що він заснував ферму кілька років тому, коли мер Даймонд-сіті вигнав їх з міста.

Мешканці Редагувати

Квести Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

  • У розмові з Вайзменом можна дізнатися походження назви «Упрівнє». Його придумав торговець. В той день лив страшний дощ. І торговець сказав, що йому в житті не доводилося так потіти, як тут, поки він пробирався через бруд. Але найкраща смоляника у Співдружності безумовно того варто.
  • Упрівнє — єдине місце в грі, де вирощують смоляницю.
  • Незважаючи на невеликі розміри, в басейні можна побудувати водоочисник промислових розмірів.
  • Якщо в ході поневірянь по Співдружності Вцілілий вже зачистив місце, де можна дістати робо-поні, то з'явиться варіант вказати Арлену, де знайти запчастини. У цьому випадку він дасть кришок і сам піде їх шукати, а квест не буде виданий.
  • Арлену також можна віддати голозапись його дочки та дружини. Плівку можна знайти в колишньому кабінеті Арлена в штаб-квартирі корпорації «Вілсон Атоматойз». В нагороду за голозапись Арлен подарує Вижив унікальну іграшку Іграшковий «Лютик», яку він планував подарувати Марлін.
  • Упрівнє і її мешканці згадуються у донесенні Мера Макдонаха.
  • Гулі з Упрівного піддавалися проходженню тесту SAFE[2].

Галерея Редагувати

Поява Редагувати

Упрівнє з'являється тільки у Fallout 4.

Примітки Редагувати