FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
Ультравинт з'являється і в інших іграх.

Ультра-ґвинт ЗШ#Fallout 3|Помилки перекладуIcon sic (англ. Ultrajet) — наркотичний медпрепарат Fallout 3, посилена версія звичайного ґвинти.

Опис Редагувати

Ультравинт виходить шляхом з'єднання звичайного ґвинта, цукрових бомб і миючого засобу «Абраксо». Синтезує його гуль по імені Мерфі, якого можна знайти на станції метро «Сенека» — північно-захід. Ультравинт додає 40 очок дії замість 30 у звичайного ґвинта. Виглядає точно так же, як і простий ґвинт. Ефект його дії підсумовується з ґвинтом та «Ракетою». При частому використанні може розвинутися залежність, яку можна знімати тільки ультравинтом (звичайний ґвинт не допоможе), і навпаки.

Квести Редагувати

Гонитва за цукровими бомбами • Ультравинт можна вимінювати у Мерфі по одній аерозолі за кожні 8 коробок цукрових бомб.

Примітки Редагувати

  • Ультравинт можна отримати тільки у Мерфі.
  • Ящик поруч з робочим столом у його лабораторії можна зламати — там будуть знаходитися всі порції наркотику, які в даний момент є у гуля.
  • Отримати залежність від ультравинта складніше, ніж від простого ґвинта, однак вилікувати залежність не вийде навіть у лікарів.

Поява Редагувати

Ультравинт з'являється у Fallout 3, Fallout: New Vegas та Fallout 4.