FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO4
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
уточнити місцезнаходження укриттів FO4 і доповнити зображеннями

Укриття Пуловськи (англ. Pulowski Preservation shelter) — ігровий об'єкт Fallout 3 та Fallout 4.

Опис Редагувати

Одномісне протирадіаційне укриття, зустрічається на вулицях зруйнованих міських кварталів Столичної Пустки і Співдружності. Доступ в укриття здійснювався внесенням установленої грошової суми в монетоприймач споруди. Але судячи з того, що все зустрічаються укриття відкриваються без всяких монет, більш ймовірний інший варіант: гроші вносилися за блокування дверей на оплачений термін.

Укриття споруджувалися компанією Pulowski Preservation Services як широкодоступная і демократична альтернатива монументальних споруд, що зводяться Волт-Тек. Передбачалося, що люди, захоплені на вулиці сигналом повітряної тривоги, використовують ці споруди як укриття «останнього шансу».

Конструкція Редагувати

Масивний сталевий корпус укриття міцно прикріплений до фундаменту, а оголовок фильтровентиляционной системи розташований в тіні споруди і прикритий ним від вражаючих факторів ядерного вибуху.

На фасаді укриття розташоване світлове табло, що показує стан укриття: «Вільно» або «Зайнято». Укриття надійно захищає від ударної хвилі і світлового випромінювання (зрозуміло, на тих відстанях, де під ним не проламывается бетонну основу).

У окрузі Колумбія укриття мають металевий відтінок, а у Співдружності зустрічаються укриття, пофарбовані тільки в синій колір.

Історія Редагувати

Багато хто вважали, що насправді мережа укриттів Пуловськи — не більш ніж гучна комерційна акція, з метою нагріти руки на загальному передвоєнному психозі.

Укриття забезпечували схованих тільки придатним для дихання повітрям, але не мали запасів води та їжі. Таким чином, укрываемый міг розраховувати тільки на ті запаси, які в момент ядерного удару знаходилися при ньому.

Насправді це було цілком природно: укриття не призначалося для проживання в ньому. Його призначення — дозволити перечекати два-три дні, поки спаде радіація. Після чого відвідувач — голодний, але живий — швидким пружинистим кроком повинен покинути осередок ядерного ураження, схопивши по дорозі десяток радий.

Частина укриттів заповнені людськими кістками і на стінах є плями крові, що дає припустити, що укриттями користувалися і після Великої війни. Укриття зручно порятунку від негараздів: нападів супермутантів, яо-гаєв, пазурів смерті, гігантських мурах, які здатні відкрити дані укриття, на відміну від людей. Наприклад, так надходить живе в Грейдиче Брайан Уїлкс: він ховається там від вогненних мурах.

Місцезнаходження Редагувати

Fallout 3 Редагувати

В оригінальній грі є 19 укриттів Пуловськи. Нижче перераховані відомі місця на Столичної Пустки, де можна знайти такі укриття:

Fallout 4 Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Примітки Редагувати

Із-за недоліків в ігровій механіці укриття Пуловськи не захищає Самотнього Подорожнього від близьких вибухів, вогняних струменів з вогнемета і ударів холодною зброєю.

Назва укриття, можливо, є відсиланням до сумнозвісного форту Пуласкі (Fort Pulaski). Під час американської громадянської війни цегляні стіни цієї споруди були зруйновані сіверянами за один день. Сам форт будувався 20 років.

Поява Редагувати

Укриття Пуловськи з'являється у Fallout 3 та Fallout 4.

Галерея Редагувати

Fallout 3 Редагувати

Fallout 4 Редагувати

Концепт-арти Адама Адамовича Редагувати

Відео Редагувати