FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Тіммі.

Тіммі Нейсбаум (англ. Тіммі Neusbaum) — персонаж Fallout 3, житель Сховища 112, віртуальний персонаж на Тренквіліті-лейн.

Опис Редагувати

Тіммі збирає на блискучий новий триколісний «Ред Рейсер», такий же, як у Бетті, але на якому вона не дає кататися. Як-то мама сказала синові: «Якщо життя підкидає тобі лимони (гра слів: англ. lemons — амер. негідна, мізерна річ), зроби лимонад!»[1], але Тіммі зрозумів його слова буквально[2] і тепер торгує напоєм по 5 центів за склянку.

Батько Тіммі, Джордж Нейсбаум, все частіше турбується із-за того, що його син дуже м'який, що в «справжньої» життя йому доведеться важко, і думає, що військова школа не завадила б Тіммі. Такої ж думки дотримується більшість жителів, а сусідка Нейсбаумов, Мейбл Гендерсон, навіть буде вмовляти Пет віддати сина у військову Академію Хоффмана (і принесе рекламний буклет). Вона ж поскаржиться батькам, що Тіммі залишив у неї вдома небезпечні, як здається Мейбл, роликові ковзани.

Резидент Редагувати

У термінале Сховища 112, до якого підключений шезлонг з цим Тіммі, Самотній Подорожній може знайти такі дані:

  1. насправді цю фразу вимовляє письменник і психолог Дейл Карнегі.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Довоєнна дитячий одяг*

* Взяти яким-небудь способом не можна — правила віртуальної реальності забороняють обшукувати мешканців

Квести Редагувати

Тренквіліті-лейн • За завданням Бетті потрібно довести Тіммі до сліз одним з можливих способів, підказки дадуть в розмовах місцеві жителі.

Цікаві факти Редагувати

  • Якщо змусити Тіммі плакати, він не просто зникне: після діалогу Самотнього Подорожнього з Бетті хлопчик перетвориться в стоїть на ганку фігурку садового гнома.
  • Якщо за допомогою консольної команди kill вбити Джорджа або Пет Нейсбаум, то Тіммі підбіжить до їх тіл і буде плакати. При цьому Самотній Подорожній також втратить карму, як при звичайному вбивстві.

Поява Редагувати

Тіммі Нейсбаум з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати