FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-D20
Турбоплазменная гвинтівка (англ. Turbo Plasma Rifle) — енергетична зброя Fallout, Fallout 2 та Fallout PnP, що працює на плазмовим технології. Електромагнітні котушки-власники, розташовані на кінці ствола гвинтівки, допомагають формувати і стабілізувати вилітають згустки плазми[1].

Fallout і Fallout 2 Редагувати

« Модифіковане плазмова рушниця Winchester P94. Плазмова пазуха була обмотана проводами, для призикорення процесу формування заряду. »

— Опис у Fallout

« Вдосконалене плазмова рушниця Вінчестер P94. Плазмова камера оснащена теплової обмоткою для призикорення процесу формування плазмового заряду. »

— Опис у Fallout 2

Характеристики Редагувати

Мабуть, найефективніша зброя в грі. Великі пошкодження, висока скорострільність, пристойна далекобійність, збройова особливість «Снайперський постріл» (англ. Long Range)[2], дає + (Сприйняття — 2) x 8 % до шансу на потрапляння[3] і плазмовий шкоди, високої опірності до якого немає ні у кого. Марність ядерних микрореакторов можна не враховувати, так як з-за бага характеристики боєприпасів у Fallout не впливають на заподіюється шкода (тобто просто не працюють)[4].

До 15 рівень персонажа рівня з цієї зброї можна буде зробити шість пострілів хід, що цілком може означати шість трупів за 12 ОД.

Творцем турбоплазменной гвинтівки можна вважати Фергуса Уркхарта, майбутнього засновника Black Isle Studios, який у той час працював над квестами Могильника. В одному з інтерв'ю він зізнався, що був неправий щодо її характеристик (надто вже забійної і універсальною вона вийшла)[5]. З цієї причини у Fallout 2 турбоплазменную гвинтівку трохи «підправили»: ціну за постріл збільшили на 1 ОД, що істотно послабило її бойові якості. Це було зроблено для балансування зброї: отримавши цю гармату в Fallout, можна було без проблем розправитися з будь-яким супротивником. Тим не менш, турбоплазменная гвинтівка в Fallout 2 як і раніше є однією з найкращих у класі енергетичного зброї.

Місцезнаходження Редагувати

Fallout Редагувати

Fallout 2 Редагувати

Fallout Pen and Paper d20 Редагувати

« Поліпшена версія Плазмового рушниці моделі П94. Це зброя відрізняється поліпшеною охолоджуючою системою, що збільшує дальність і точність стрільби. Магазин Турбоплазменного рушниці вміщує 10 зарядів, для перезарядки використовуються Микроядерные батареї. »

— Опис в грі

Fallout: New Vegas Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Плазмолив

В Fallout: New Vegas назву було змінено на «плазмолив».

Дана зброя одне з найпотужніших у грі. Знаходиться в «Срібною Лихоманці» у Фрисайде. Також з'являється на озброєнні скелетів Y-17 з доповнення Old World Blues, мічених з доповнення Lonesome Road Оріона Морено у фінальній битві за дамбу Гувера.

Звуки Редагувати

SingleShotVB

ReloadVB
OutVB

Галерея Редагувати

Відео Редагувати

Примітки Редагувати