FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших тунелях.

« Тут є аварійний вхід в тунелі, ну знаєш, які ще від бомб будували. Ми підключилися до енергомережі метро і маємо наші генератори. »

Шеф Густаво

Тунель і генераторна (англ. Metro access & generator) — локація Fallout 3.

Опис Редагувати

Локація являє собою генераторну Тенпенни-Тауер і технічний тунель, що з'єднує вежу зі станцією Уоррінгтон.

Планування Редагувати

Файл:FO3 Тунель і генераторна 4.png

Приміщення складається з чотирьох кімнат і трьох коридорів з сходами, що ведуть до різних виходів: 1 — на станцію Уоррінгтон, 2 — в хол Тенпенни-Тауер, 3 — на задній двір Тенпенни-Тауер.

Дві центральні кімнати розділені замкненими дверима (4), яка може бути відкрита з терміналу (5), що знаходиться в північній кімнаті, в ході силового варіанту вирішення квесту Тенпенни-Тауер на користь Роя Філліпса. Вхід в кімнату з терміналом замкнений на ключ, від Шефа Густаво, або Сміливця Дешвуда, крадіжки, вбивства, або ж простого звернення віддати ключ у Сміливця. Східна кімната доступна, потрапити в неї можна з холу вежі, вона використовується як комора.

Квести Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Тенпенни-Тауер (квест)

У разі силового захоплення Тенпенни-Тауер це місце буде прохідним пунктом для диких гулей, яких привів з метро Рой Філліпс. У разі несправності генератора захисний бар'єр перестане функціонувати, і Рой поведе гулей на атаку вежі.

Якщо квест вирішене шляхом заселення гулей, то в коморі виявиться безліч мертвих тіл колишніх жителів вежі і самотній дикий гуль. Дикий гуль з'явиться навіть у тому випадку, якщо двері на станцію метро буде закрита, а сподвижники Роя Філліпса просто мирно заселяться.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Баги Редагувати

  • pcIcon pc ps3Icon ps3 xbox360Icon xbox360 При використанні камери від третьої особи з'являється можливість отримати доступ до терміналу з протилежного боку вікна. Складні скриптові події спрацюють при відкритті дверей, що розділяє тунелі і генераторну (в ході квесту «Тенпенни-Тауер»). Якщо гравець зробив так, «перестрибнувши» через зобов'язання взяти ключ, то тоді гра може зависнути після відмикання дверей, або цілісність квесту може бути остаточно порушена.

Поява Редагувати

Тунель і генераторна з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати