FANDOM

Gametitle-FOT
Ця сторінка містить список всіх транспортних засобів в Fallout Tactics.
  • У цій статті наведено лише короткий опис об'єктів. Більш детальна інформація міститься у відповідних статтях.
  • Стаття з тематики транспортних засобів в інших іграх серії Fallout: «Транспорт».
  • Щоб ознайомитися з іншою інформацією за тематикою Fallout Tactics, перейдіть на «Портал:Fallout Tactics».

Опис Редагувати

В "Fallout Tactics" є декілька транспортних засобів, які можна використовувати. Дія гри розгортається в околицях «серця» автомобільної промисловості СШАЧикаго, що дає деякі аргументи переконливості наявності функціонуючих транспортних засобів. Автомобілі використовуються виключно Братством Стали, яке має технічною базою і знаннями для підтримання їх працездатності. Однак є й мешканці пусток, схильні до механіки і мають деякі знання з ремонту техніки, наприклад, Кейсі Баррет.

Використовується транспортними засобами тип двигуна, як правило, невідомий, також як і використовується пальне. Вихлопних газів у працюючого двигуна не спостерігається.

Переваги використання Редагувати

  • Збільшує швидкість подорожі по пустки.
  • Перебуваючи в транспортному засобі, персонажі не отримують утрати і можуть стріляти чергою, не зачіпаючи один одного.
  • Транспорт може перевозити практично необмежений по вазі вантаж.

Список Редагувати

Баги Редагувати

При пересуванні на танку всередині будь-якого бункера БС вежа може «висіти» в повітрі окремо від кузова.