FANDOM

Gametitle-FNVGametitle-FNV HHGametitle-FNV LRGametitle-FNV GRA

Торготрон (англ. Vendortron) — персонаж Fallout: New Vegas, робот-протектрон, продавець мохавского відділення «Зброярів».

Історія Редагувати

У 2131 році у Могильнику була створена компанія «Зброярі», що займається виробництвом зброї за довоєнним кресленнями. Будучи єдиними володарями цих креслень, «Зброярі» ведуть замкнутий спосіб життя і працюють в суворій ізоляції, щоб виключити будь-яку можливість того, що креслення дістануться комусь ще. Ретельно оберігаючи свою монополію, «Зброярі» проіснували десятиліття, а в XXIII столітті стали одним з найбільших торгових будинків НКР.

Відділення «Зброярів» з Вегаса використовує для продажу кращої вогнепальної зброї робота-протектрона, для чого побудували спеціальну будку. У 2281 році охоронець «Червоного каравану» Роберт Вілсон вистрілив в робота. «Зброярі» використовували цей інцидент, щоб змусити військових НКР з табору Маккарран перестати купувати боєприпаси у «Червоного каравану».

Образ Торготрона Редагувати

Торготрон запрограмований бути ввічливим продавцем зброї, розхвалювати «Зброярів» і рекламувати їх продукцію.

На відміну від інших роботів, наприклад Фіст, Торготрон не розрізняє стать співрозмовника і звертається до Кур'єру «Сер або мем».

Крім того, Торготрон невразливий. Його не можна вбити навіть консольною командою kill.

Торготрон у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може знайти торготрона близько заводу «Зброярів» у спеціальній будці. Він продає велику кількість вогнепальної зброї в бездоганному стані, боєприпаси та модифікації. Має 8000 кришок.

На заводі «Зброярів» на одному з комп'ютерних терміналів є пропозиція перейменувати Торготрона, назвавши його «Боб» або як-небудь інакше.

Торготрон у додатках Редагувати

При встановленому додатку Honest Hearts в асортименті Торготрона з'являються пістолети і пістолети-кулемети 45-го калібру, боєприпаси та модифікації до них, але тільки після проходження DLC. При встановленому і пройдений доповнення Lonesome Road аналогічно з'являються у продажу ракети і цвяхи.

Після установки Gun Runners' Arsenal у Торготрона можна купити зброю та інші предмети з цього доповнення.

Примітки Редагувати

  • Торготрон відновлює свій запас кришок і змінює асортимент товару кожне неділю та середу.
  • Вся зброя знаходиться у 98% стані.
  • Можна оновити асортимент товарів вийшовши з гри в головне меню і завантаживши збереження. Для успішної операції це необхідно виконувати після оновлення товарів.

Баги Редагувати

  • Якщо атакувати охорону Зброярів, а потім зайти всередину офісу, то Торготрон може увійти туди ж і атакувати Кур'єра.
  • Можливо знищити Торготрона за допомогою золотих рукавичок, боксерських бинтів і великого меча, якщо атакувати його через його будку.
  • Якщо Торготрону Зброярів випадково продати зброю (GRA з модифікаціями) , то у нього воно вже буде відображатися простим, навіть якщо угода ще не завершена. Також якщо продати просте зайве зброю, то таке ж (GRA з модифікаціями) стане в інвентарі Кур'єра відображатися як просте. Рішення: При купівлі/викуп дивитися не на ціну, а на бонуси.

Цікаві факти Редагувати

Icon sequenceНаступна інформація заснована на даних, отриманих за допомогою консольних команд и може конфліктувати з основним каноном.
  • Всі зброя позаду Торготрона є текстурами і не може бути додана в інвентар.
  • Під будкою Торготрона можна знайти ящик з інвентарем, однак доступ до вмісту звичайними способами неможливий.
Icon sequenceКінець інформації, заснованої на даних, отриманих за допомогою консольних команд
  • При наявності у Кур'єра здібності «Робототехнік» в режимі скритності можливо вимкнути Торготрона. Він буде в змозі рухатися, але з ним неможливо буде взаємодіяти.

Поява Редагувати

Торготрон з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати