FANDOM

Gametitle-FOT
Ця сторінка містить список всіх торговців в Fallout Tactics.
  • У цій статті наведено лише короткий опис об'єктів. Більш детальна інформація міститься у відповідних статтях.
  • Стаття з тематики торговців в інших іграх серії Fallout: «Торговці».
  • Щоб ознайомитися з іншою інформацією за тематикою Fallout Tactics, перейдіть на «Портал:Fallout Tactics».

« Бартер – Мистецтво торгівлі. Чим вище цей навичка, тим дешевше ви купуєте і тим дорожче продаєте. Грунтується на привабливості. »

Повчання молодому бійцю

Торговців можна зустріти повсюдно: в ході виконання місій, в бункерах Братерства і спеціальних зустрічах.

Опис Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Бартер

Деякі персонажі можуть пропонувати різні предмети на продаж. Для мінової торгівлі можна використовувати екран бартеру (див. галерею). Для цього необхідно заговорити з персонажем, і якщо в нижньому правому куті вікна діалогу з'явиться кнопкаБартер», натисніть її, щоб приступити до торгу.

Валюта Редагувати

На Середньому Заході США кришки від пляшок не отримали поширення (замість них використовувалися вушка від бляшаних банок — ring pulls). Вушка приймають торговці і мешканці поселень, однак Братство Сталі використовують для внутрішніх розрахунків власну валюту. Найважливішим джерелом фінансів для загону Воїна, є трофеї, отримані в ході виконання завдань Братства і прийняті для розрахунку усіма торговцями.

Торговці Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Галерея Редагувати