FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FB
Icon cut contentНаступна інформація заснована на даних вирізаного контенту Fallout и не підтверджена основним каноном.

Торговий маршрут (англ. The Trade Line) — вирізаний побічний квест Fallout.

Опис Редагувати

Після того, як всі усвідомили, що богів не існує, З'являються Лэнтер необхідно встановлювати контакти з іншим світом. Рінар бажає, щоб Виходець з Сховища допоміг налагодити торгівлю з яким-небудь поселенням людей, але тільки з гідними партнерами.

Проходження Редагувати

Виходець може запропонувати Рінар встановити відносини з Джанктауном, Хабом або Ханами.

Рінар не вважає Джанктаун надійним партнером, тому Вихідцю доведеться вибирати між Хабом і Ханами.

Хаб Редагувати

Виходець повинен звернутися в одну з компаній Хаба — «Червоний Караван», «Далекобійники абоТорговці водою» — і домовитися про відправку караванів.

Хани Редагувати

Виходець повинен відвідати табір Ханів і звернутися до Алії або Петроксу. З ким би він не розмовляв, Хани організують наліт на Нори, зруйнують їх і знищать майже всіх мешканців. Що залишилися в живих З'являється Лэнтер будуть ворожі до Вихідцю і атакують його при першій можливості.

Нагорода Редагувати

  • Грошову винагороду від компанії Хаба, якщо Виходець звернувся в Хаб, каравани ходять між Хабом і Норами;
  • Руйнування Нір і загибель більшості З'являється Лэнтер, якщо Виходець домовлявся з Ханами.

Примітки Редагувати

Квест був вирізаний з Fallout разом з локацією Нори, згадується в Біблії Fallout 7.