FANDOM

Gametitle-FO4
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем або прізвищем Райлі.
Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 4

« Продукти з ферм, всяка всячина з міста і те, що я знаходжу по дорозі. Всього потроху. »

— Торговець Райлі про свій асортимент

Торговець Райлі (англ. Trader Rylee) — персонаж Fallout 4.

Опис Редагувати

Молода жінка, торговець, постійна клієнтка Теодора Коллінза з консервного заводу Великого Луковски. Купує у нього консерви для подальшого перепродажу. Обурена тим, що при огидному якості продукції Тео постійно вимагає нарощувати обсяги продажів і забезпечувати впізнаваність марки.

Продає товари з категорії «мотлох». Одягнена в комбінезон сховища 81. Якщо Вцілілий запитає її про комбінезон, вона розповість, що виросла в Сховище 81, але вирішила піти звідти, коли вирішила піти в торговці. При цьому скаже, що покаже де воно, після чого картка в Піп-Бій оновитися і там з'явитися маркер Сховища 81. Також помітить, що у Вцілілий непоганий Піп-Бой, а свій вона викинула багато років тому, так як він був лайном.

Може бути відправлена Вцілілий в одне з поселень, якщо в ньому є торгова точка 3-го рівня.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Комбінезон Сховища 81
Випадкові елементи шкіряної і металевої броні
10-мм пістолет варіативно

Примітки Редагувати

Таємниче м'ясо • Вцілілий вперше увійшов на завод стає свідком сцени розборок між господарем виробництва Теодором Коллінзом і Райлі, незадоволеної якістю продукції.

Примітки Редагувати

  • Після найму поселення залишається неможливим переодягти або екіпірувати Райлі.
  • При призначенні Райлі у магазин загальних товаром розширюється асортимент до 3-х партій.

Баги Редагувати

  • Після найму може не пропасти діалог про найм. Лікується скиданням resetquest DialogueTraderRylee (лікує вибірково).
  • Іноді після перебування в поселенні переноситься в службову локацію, при цьому виконуючи свою роль і перебуваючи поселенцем. Лікується консоллю: prid 0003eff3, disable, enable, moveto player (у 1.5.х.х це могло відбуватися ще по дорозі до поселення).
  • Якщо завести діалог з Райлі всередині будівлі поруч з дверима, то є шанс, що вона піде назовні в режимі діалогу і поговорити з нею після цього стане неможливо.

Поява Редагувати

Торговець Райлі з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Сховище 81