FANDOM

Gametitle-FNV

Топірець (англ. Hatchet) — одноручне холодна зброя Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Ручний рубає інструмент з важким металевим лезом, жорстко закріплених на дерев'яній рукояті, що має гумову накладку.

Характеристики Редагувати

Топірець володіє базовим втратою 16 і швидкодією 2,54 уд./с; у режимі V. A. T. S. на один удар витрачається 22 ОД. Це зброя завдає збільшений на 50 % втрати кінцівок. Для найбільш ефективного використання потрібно Сила не нижче 2 і навичка «Холодна зброя» не нижче 25.

Спеціальний удар Редагувати

У режимі V. A. T. S. топірець має спеціальний «Зворотний удар, який завдає лише 70 % утрати, зате витрачає на 5 ОД менше. Для виконання цього удару потрібно навичка «Холодна зброя» не нижче 50.

Помилка: Вказано невірний тип зброї.

Примітки Редагувати

Місцезнаходження Редагувати

Фіксовані локації Редагувати

Торн — 1 шт. у Рудою Люсі (ССТ: 34 %).

У продажу Редагувати

Дана зброя іноді можна придбати у таких торговців: Шаблон:Торговці FNV

Користувачі Редагувати

Цією зброєю (ССТ: 50-70 %) можуть бути озброєні:

Різновиди Редагувати

Отруєний топірець hhGametitle-FNV HH (англ. Poisoned Hatchet) — неігровий аналог звичайного сокири, використовується виключно Мучителями (Белоногие). Відрізняється наявністю додаткового ефекту, що імітує отруєння отрутою на основі темного дурману; при цьому «отрута» може діяти лише на Кур'єра. Симптоми отруєння включають: -1 ОС × 60 с; -10 ОД (60 с); -5 Спритність (60 с); втрата чіткості зору (60 с). У момент загибелі користувача отруєний топірець вилучається з його інвентарю, а на його місце додається звичайний.

Поява Редагувати

Топірець з'являється тільки у Fallout: New Vegas.