FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 4

Те-Вежа (англ. Tower Tom) — персонаж Fallout 4.

Опис Редагувати

Ватажок банди рейдерів, які влаштувалися в пивоварні «Бінтауна». Своє прізвисько отримав, швидше за все, завдяки атлетичному статурі. Судячи по записах в особистому терміналі, будує плани по захопленню цеху складання машин «Корвега» (або, як варіант, Політехнічної школи Центрального Бостона). Для здійснення цих планів йому не вистачає самої малості — продовольства. На пивоварні величезні запаси пива, але їжі ні.

Тому чекав звісток від групи своїх людей на чолі з Спартою, які вийшли на пошуки продуктів з Регіонального офісу БКОАНТОЛО. Не дочекавшись, він зважився на штурм Федерального продовольчого складу, в якому засіла банда Рудою Туретт. Зазнавши поразки і втративши половину своїх людей, повернувся в пивоварню з кількома заручниками. Пізніше в одній із заручниць він дізнався Лілі, молодшу сестру Рудою Туретт, і зрозумів, що тепер його банді не загрожують голод і розпад. Під загрозою смерті Тому змусив Лілі написати сестрі листа з вимогою надіслати продукти. Продукти він отримав, але полонянку не випустив, справедливо вважаючи, що подальшим шантажем може отримувати значно більше їжі.

Так тривало до тих пір, поки одного разу вночі Лілі не вдалося звільнитися. Вона напала на сплячого Тома-Вежу, але сили були нерівні, і той її вбив. Прибираючи сліди крові з підлоги, він думав тільки про одне — як не втратити налагоджені поставки продовольства. До ранку у нього був готовий план. Побоюючись витоку інформації, Тому нікому не сказав про те, що сталося. Він спрямував всю свою банду в погоню за неіснуючим караваном, а сам в цей час сховав тіло Лілі в один з пивних чанов. Після того, як все владналося, він продовжував відправляти листи для Рудої Туретт від імені сестри. До моменту зустрічі з Живим вся ця затія Тома-Вежі з підробленими листами була на грані провалу. Руда Туретт запідозрила недобре, і була готова відправити на розвідку своїх людей.

У цей час знайомі Тома-Вежі, друзі з кримінальними нахилами, жителі Даймонд-сіті Бик і Хижак наводять і ховають на пивоварні Вадима Боброва, бармена Лави запасних (квест Аферист). Треба думати, що Те погоджується на це в надії на щедрий викуп за бранця. Але замість брата Юхима виручати Вадима приходить Вижив.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети

Поява Редагувати

Те-Вежа з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати