FANDOM

Gametitle-FO3

Товари бутіка «Шик» — унікальний контейнер Fallout 3.

Опис Редагувати

Скриня, що належить Лідії Монтенегро, знаходиться в Бутіку «Шик». Являє собою довгастий металевий ящик темно-сріблястого кольору з двома ручками для перенесення і накидною клямкою посередині для замку. Розташований у правому куті, поруч з магазинним терміналом, відкриває поруч розташований сейф. Відкрити сейф за допомогою звичайного злому замка не вийде, необхідний ключ бутіка «Шик», який можна отримати з трупа Лідії. Саме вмістом цього скрині і торгує господиня магазину.

Квести Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Тенпенні-Тауер (квест)

У разі виконання цього квесту правоволодіння цим контейнером може змінитися:

  • у разі вбивства Роя Філліпса і його сподвижників початкова версія контейнера зміниться іншим, він носить те саме ім'я, але його вміст оновиться.
  • у разі мирного заселення гулей Лідія Монтенегро піде з магазину, її змінить Майкл Мастерс, а версія самого контейнера і ключ від нього також зміниться.
  • у разі атаки вежі дикими гулями версія скрині також оновиться — в цьому випадку він буде повністю порожній.

Примітки Редагувати

  • Примітно, що всі версії контейнера Товари бутіка Шик (крім версії з нападом диких гулей) обов'язково будуть містити схему виготовлення дротикомета.
  • Максимальне число схем виготовлення дротикомета, які можна отримати з даного контейнера звичайним способом — дві. Першу схему можна дістати при отриманні ключа з трупа Лідії або ж за допомогою покупки у неї самої, другу — при отриманні ключа з трупа Майкла або ж за допомогою покупки схеми у нього самого.

Поява Редагувати

Товари бутіка «Шик» з'являється тільки у Fallout 3.