FANDOM

Gametitle-FO3
Не слід плутати з книжкою SPECIAL!.

«Система SPECIAL!» Помилки перекладу#Fallout 3|Помилки перекладуIcon sic (англ. You're SPECIAL; букв. ти/ви особливий) — ігровий об'єкт Fallout 3; дитяча книжка, написана і опублікована в 21-му столітті фірмою «Волт-Тек».

Опис Редагувати

Книга описує сім ключових атрибутів, які найбільш важливі для резидентів Сховища. Ці атрибути: Сила, Сприйняття, Витривалість, Харизма, Інтелект і Удача. Цю книгу використовували у Притулках для навчання дітей.

На кожній сторінці книги подано короткий опис одного атрибута, його значення і надано можливість його змінити. На останній сторінці — «А який ти?» — наведені всі сім атрибутів для точної настройки ключових атрибутів системи SPECIAL.

7 атрибутів і їх опис Редагувати

  • «S (Strength) — означає Сила, а значить, я сильний! Я можу тягати більше іграшок і стрибати в манежі цілий день!»
  • «P (Perception) — означає Сприйняття. Таке складне слово. Воно означає, що я все пробую, нюхаю, бачу і чую».
  • «E (Endurance) — означає Витривалість. Це означає, що я можу грати довго-довго! Я буду завжди здоровий і сповнений сил!»
  • «C (Charisma) — означає Харизма. Це коли мене всі люблять! У мене багато друзів, і всі вони веселі і радісні!»
  • «I (Intelligence) — означає Інтелект. Це значить, що я дуже-дуже розумний! Мені все дається, особливо математики та інші науки!»
  • «A (Agility) — означає Спритність, а значить, я спритний! Швидкий і легкий, а ще я можу зовсім не шуміти!»
  • «L (Luck) — означає Удача. Це просто — мені завжди щастить! І трапляється зі мною тільки хороше!»

Місцезнаходження Редагувати

Сховище 101, кімната Самотнього Подорожнього.

Ігровий механізм Редагувати

Перегортання книжки «Система SPECIAL!» — перша можливість для гравця вибрати параметри свого персонажа. Кожен атрибут має п'ять (5) пунктів. Додатково надається п'ять (5) балів для розподілу між атрибутами (будь-який атрибут теж можна зменшувати, додаючи, що звільнилися окуляри іншим). У підсумку це дає 40 пунктів (5 × 7 пунктів + 5 пунктів = 40 пунктів), які розподіляються між атрибутами. Максимальна кількість пунктів для кожного атрибута — десять (10), а мінімальне — один (1).

Поява Редагувати

Книга «Система SPECIAL!» з'являється у Fallout 3 у першому ознайомчому квесті «Перші кроки». Перегляд цієї книги є одним із завдань квесту. Книжка доступна для ознайомлення тільки при першій її активації. В наступні рази погортати її вже буде неможливо.

Див. також Редагувати

Енергетичний тестер «Віт-про-матік» — аналог цієї книжки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати