FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших сержантів.

Тех. сержант Райес (англ. Tech Sergeant Reyes) — персонаж Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Боєць НКР, офіцер зв'язку у таборі Форлорн-Хоуп.

Біографія Редагувати

Райес служить у армії НКР на мохавскій пустці. У 2281 році у чині технік-сержанта вона займає посаду офіцера зв'язку у таборі Форлорн-Хоуп, де в її обов'язки входить отримання, вивчення і компіляція донесень від рейнджерів з табору Гольф і від командування в таборі Маккарран. На додачу вона неофіційно займається безпекою переговорів, за її словами, вона єдина, кого це турбує.

Одного разу вона стала виявляти невідповідності між доповідями, повідомлення про надзвичайно високі втрати і дивні інциденти. За завданням полковника Шу вона стала розбиратися в цій ситуації. Хоча насправді донесення були підроблені командиром Хенлоном, Райес вирішила, ніби переговори НКР перехоплюють розвідники Легіону.

Образ Райес Редагувати

Райес — компетентний зв'язківець, спокійно займається своєю роботою навіть коли весь інший табір знаходиться на межі відчаю. Її ініціативи по забезпеченню безпеки переговорів не знаходять відгуку у командирів, так як вони думають, що Райес намагається перебільшити важливість власної роботи. Сама вона іронічно характеризує свою службу як «захоплюючу роботу по зведенню даних по запасах, смертності, успішності операцій, випадків опромінення та інших цікавих речей».

Тех. сержант Райес у Fallout: New Vegas Редагувати

Return to Sender
Кур'єр може знайти Райес в штабному наметі табору Форлорн-Хоуп. Кур'єр може запропонувати Райес допомогу в оновленні радиокодів на всіх постах рейнджерів у Мохаве. Після оновлення кодів Райес просить принести їй доповіді рейнджерів Пейсона, Лайнхолм і Кадлоу з постів «Дельта», «Альфа» та «Фокстрот». Виявивши, що повідомлення про атаки супермутантів Легіону, ручних кігтів смерті Великих ханів і величезних втратах на посту «Дельта» були брехнею, Райес попросить Кур'єра розпитати про це командира Хенлона.

Як офіцер табору Форлорн-Хоуп, технік-сержант Райес повинна бути вбита для виконання завдання Мертвого Моря.

Поява Редагувати

Тех. сержант Райес з'являється тільки у Fallout: New Vegas.