FANDOM

Gametitle-FO4
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Том або Технік.

« насправді я регулярно облучаюсь, щоб убити цих... роботів в крові. »

— Тому

Томас Уезербі або Технік Том (англ. Tinker Tom) — персонаж Fallout 4, торговець і технік «Підземки».

Опис Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Інженер, винахідник, квартирмейстер і експерт по зброї. Він займається технічним обслуговуванням оснащення польових агентів, а також досліджує і випробовує нові види зброї та пристрої для використання в польових операціях.

Томас Уезербі потрапив у штаб «Підземки» в 2279 рікпісля того, як його сімейну ферму знищила граната Інституту. Доктор Каррінгтон вважає, що із-за постійного перебування у стресовому стані у Тома розвиваються серйозні психологічні проблеми: Томас дуже недовірливий, і інші члени «Підземки» вважають його у кращому разі трохи дивакуватим. Він постійно говорить про змови Інституту, сінтах і махінації навколо Співдружності, а в разі знищення Інституту його починає турбувати проблема інопланетян. Однак разом з цим Технік Том наділений вкрай видатним розумом і енергійним характером.

У Тома можна купувати партії болтів, проведення, пружин і свинцю.

Квести Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено

Інвентар Редагувати

Примітки Редагувати

  • Може допомогти в декодуванні чіпа для злому системи Інституту.
  • При першій розмові пропонує Вцілілий зробити собі ін'єкцію сірчаної кислоти для «вбивства мікро-роботів шпигунів у крові». Таке лікування забере відразу до 90% загального здоров'я персонажа.
  • Виконати квест «Молекулярний рівень» можна або віддавши чіп Дездемони, або вбивши його запис про розшифровці технологій інституту з допомогою аналізатора на терміналі з'явиться тільки в разі відмови «телеметричної системи біологічного імплантату»). Таким чином, непомітно від всієї «Підземки» розшифрувати чіп не вдасться.

Поява Редагувати

Технік Том з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати