FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Маргарет.
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Технік.

« Це знову Маргарет з черговим чудовим потоком замшелой музики. Тридогнайт мертвий, так що це все, що у мене є. »

— Маргарет

Технік Маргарет (англ. Margaret the technician) — персонаж Fallout  3.

Опис Редагувати

Цей старий інженер працює з Тридогнайтом, забезпечуючи прямий ефір радіо «Новини Галактики». Якщо з Тридогнайтом трапиться якесь нещастя, Маргарет почне займатися ефіром, намагаючись скрасити його, але з-за відсутності у неї ентузіазму і загальної комічності їй цього не вдається.[1]

Якщо Тридогнайт буде убитий, то вести мовлення на радіо «Новини Галактики» вона. Самої ж Маргарет в будівлі «Новини Галактики» і взагалі де-небудь в грі не буде, вона буде тільки періодично переривати паузи між піснями на радіо і коротко говорити про те, що Тридогнайт убитий, йому шукають заміну, а сама вона зайнята підтриманням радіоефіру.

Цитати Редагувати

  • «Це Маргарет, і ви слухаєте... Тьху! Слухайте музику і моліться, щоб ми знайшли когось на місце Тридогнайта».
  • «Був би тут Тридогнайт, він би сказав що-небудь путнє. Але його немає з нами. Вбили його тому що. Так що я просто музику покручу. Ага».
  • «Це знову я, технік Маргарет, кажу в мікрофон і сподіваюся, що хоч комусь це треба. Слухайте музику».
  • «В студії Маргарет, у мене для вас... музика. Чому тільки музика? Та тому, що я просто технік, а якась мерзота вбила нашого ді-джея sicIcon sic[2]. Ура».

Поява Редагувати

Голос техніка Маргарет можна почути тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати

  2. Орфографія збережена, правильно діджей.