FANDOM

Gametitle-FNV LR

Термінал армійського магазину (англ. Commissary terminal) — ігровий об'єкт Lonesome Road, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Термінали — маленькі комп'ютери, розташовані в Розломі, за допомогою яких можна купувати і продавати різні речі, включаючи модифікації для «Сполоха та неоплачений кулемета. Також з їх допомогою можна ремонтувати речі до 100% состония.

Всі термінали підключені до єдиного центрального складу спорядження, тому асортимент товарів однаковий для всіх терміналів у різних місцях.

Незадовго до Великої війни всі термінали були заблоковані. Причиною цього стало з'ясування того факту, що виробники, «виключають підробку» жетонів для платежів, по недогляду надали їм той же розмір і форму, що й у кришок від пляшок, і останні можна було використовувати як платіжний засіб.

Місцезнаходження Редагувати

Примітки Редагувати

  • Щоб скористатися цими терміналами, їх необхідно розблокувати за допомогою ЕД-Е. Він робить це автоматично при першому наближенні до терміналу.
  • В терміналах знаходиться нескінченний запас кришок. Після того, як кількість кришок у ньому стане менше 200, то вихід з меню терміналу і повторному заході в нього кількість кришок відновиться до 6000.
  • Гроші, витрачені в меню ремонту в терміналі, доступні в меню магазину, але не більше 6000.
  • Ці термінали — одне з небагатьох місць в грі, де завжди можна знайти запас рідкісних електронних зарядів.

Поява Редагувати

Термінал армійського магазину з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasLonesome Road.