FANDOM

Gametitle-FO3

Термінал Рейлі (англ. Reilly's Terminal) — термінал Fallout 3, що знаходиться в підвальному приміщенні бази рейнджерів Рейлі і містить список особового складу Рейнджерів, інформацію про поточних контрактах, а також особисті записки Рейлі.

Опис Редагувати

Являє собою стандартний термінал в настільному виконанні. Пристрій не замкнуто і нікому не належить. При активації пристрій ідентифікується в мережі (Server 4) і відкриває доступ до головного меню.

Запису Редагувати

Головне меню Редагувати

Список особового складу]]

> Поточні контракти > Особисті нотатки Рейлі;-moz-column-count:Тільки для рейнджерів Рейлі Сподіваюся, у тебе є дозвіл Рейлі, дубина!

> Список особового складу > Поточні контракти > Особисті нотатки Рейлі;-webkit-column-count:Тільки для рейнджерів Рейлі Сподіваюся, у тебе є дозвіл Рейлі, дубина!

> Список особового складу > Поточні контракти > Особисті нотатки Рейлі;">

Підменю «Список особового складу» Редагувати

Рейлі]]

> Цегла > М'ясник > Донован > Тео > Назад;-moz-column-count:Тільки для рейнджерів Рейлі Сподіваюся, у тебе є дозвіл Рейлі, дубина!

> Рейлі > Цегла > М'ясник > Донован > Тео > Назад;-webkit-column-count:Тільки для рейнджерів Рейлі Сподіваюся, у тебе є дозвіл Рейлі, дубина!

> Рейлі > Цегла > М'ясник > Донован > Тео > Назад;">

Команда «Рейлі» Редагувати
Файл недоступний;-moz-column-count:> Файл недоступний;-webkit-column-count:> Файл недоступний;">
Команда «Цегла» Редагувати
;-moz-column-count:Ім'я: Цегла

Спеціалізація: Важку зброю Вік: 24 Термін дії контракту: постійно діючий Заохочення/проступки: 5/1 Оплата: 50 кришок/місія Статус: дійсний

Цегла — відмінне придбання для Рейнджерів, хоча, треба відзначити, кличку вона вибрала дивну. Я знаходжу її пристрасть до знищення швидше перевагою, ніж недоліком. Вона надійний товариш, не втрачає голову в бою, хоча може проявляти дратівливість під час підготовки до місії або під час розбору завдання. Схоже, вона гаряче віддана Рейнджерам, і в разі чого на неї можна покластися в усьому.

>;-webkit-column-count:Ім'я: Цегла Спеціалізація: Важку зброю Вік: 24 Термін дії контракту: постійно діючий Заохочення/проступки: 5/1 Оплата: 50 кришок/місія Статус: дійсний

>;">

Команда «М'ясник» Редагувати
;-moz-column-count:Ім'я: М'ясник

Спеціалізація: лікар Вік: 31 Термін дії контракту: постійно діючий Заохочення/проступки: 3/0 Оплата: 70 кришок/місія Статус: дійсний

М'ясник — важливий член нашої команди. Він здатний приймати зважені і логічно обґрунтовані рішення навіть у запалі бою, що робить його ідеальним помічником командира. Його медичні навички в кращому разі можна назвати задовільними. Йому ще багато чого належить освоїти, але всякий раз, коли ми опиняємося в лікарні або клініці, він намагається вивчити щось нове. Його відданість Рейнджерам не викликає сумнівів.

>;-webkit-column-count:Ім'я: М'ясник Спеціалізація: лікар Вік: 31 Термін дії контракту: постійно діючий Заохочення/проступки: 3/0 Оплата: 70 кришок/місія Статус: дійсний

>;">

Команда «Донован» Редагувати
;-moz-column-count:Ім'я: Донован

Спеціалізація: технік Вік: 35 Термін дії контракту: постійно діючий Заохочення/проступки: 2/0 Оплата: 50 кришок/місія Статус: дійсний

Донована порекомендував нам мій контакт у Братство Сталі. Донован творить чудеса, коли потрібно полагодити вогнепальну зброю і броню. Хотілося б, щоб він володів великими знаннями в галузі електротехніки, гідравліки та ін., це допомогло б нам долати перешкоди, з якими ми часто стикаємося в руїнах. Будемо сподіватися, згодом його вміння поширяться і на ці області. Здається, йому можна довіряти в достатній мірі, з часом можна буде більш точно оцінити ступінь його відданості.

>;-webkit-column-count:Ім'я: Донован Спеціалізація: технік Вік: 35 Термін дії контракту: постійно діючий Заохочення/проступки: 2/0 Оплата: 50 кришок/місія Статус: дійсний

>;">

Команда «Тео» Редагувати
;-moz-column-count:Ім'я: Тео

Спеціалізація: квартирмейстер Вік: 22 Термін дії контракту: випробувальний термін Заохочення/проступки: 1/0 Оплата: 35 кришок/місія Статус: дійсний

Тео — наш новачок. Він виконує обов'язки квартирмейстера на базі: дбає і стежить за всієї нашої екіпіровкою, а також тягне на собі додаткове обладнання, коли ми виходимо на завдання. Він був прийнятий на випробувальний термін, який уже підійшов до кінця, і мені слід винести свій вердикт.

>;-webkit-column-count:Ім'я: Тео Спеціалізація: квартирмейстер Вік: 22 Термін дії контракту: випробувальний термін Заохочення/проступки: 1/0 Оплата: 35 кришок/місія Статус: дійсний

>;">

Підменю «Поточні контракти» Редагувати

Картографічний контракт]]

> Знищення супермутантів > Назад;-moz-column-count:Тільки для рейнджерів Рейлі Сподіваюся, у тебе є дозвіл Рейлі, дубина!

> Картографічний контракт > Знищення супермутантів > Назад;-webkit-column-count:Тільки для рейнджерів Рейлі Сподіваюся, у тебе є дозвіл Рейлі, дубина!

> Картографічний контракт > Знищення супермутантів > Назад;">

Команда «Картографічний контракт» Редагувати
;-moz-column-count:Контракт: складання карти руїн

Статус: чинний Планована прибуток: невідома Отриманий прибуток: 1765 кришок

Опис: Створення топографічної карти міських районів округу Колумбія. Доповнити зауваженнями про осередки опору ворога, складах зброї, стратегічно важливих позиціях, шляхи відходу та ін. Надати замовнику докладні звіти у вигляді голографічних записів. Замовник бажає зберегти інкогніто і виробляє оплату кришками, залишаючи їх у відомому лише Рейлі місці.

>;-webkit-column-count:Контракт: складання карти руїн Статус: чинний Планована прибуток: невідома Отриманий прибуток: 1765 кришок

>;">

Команда «Знищення супермутантів» Редагувати
;-moz-column-count:Контракт: знищення супермутантів

Опис: Знищення супермутантів на розсуд Рейлі. Замовник оплачує кожне вбивство. Умовою оплати є надання замовнику докази знищення супермутанта (замовник погодився приймати як докази частини тіла ворога).

>;-webkit-column-count:Контракт: знищення супермутантів Статус: чинний Планована прибуток: невідома Отриманий прибуток: 2850 кришок

>;">

Підменю «Особисті нотатки Рейлі» Редагувати

Особиста запис 176]]

> Особиста запис 177 > Особиста запис 178 > Особиста запис 179 > Назад;-moz-column-count:Тільки для рейнджерів Рейлі Сподіваюся, у тебе є дозвіл Рейлі, дубина!

> Особиста запис 176 > Особиста запис 177 > Особиста запис 178 > Особиста запис 179 > Назад;-webkit-column-count:Тільки для рейнджерів Рейлі Сподіваюся, у тебе є дозвіл Рейлі, дубина!

> Особиста запис 176 > Особиста запис 177 > Особиста запис 178 > Особиста запис 179 > Назад;">

Команда «Особиста запис 176» Редагувати
;-moz-column-count:Так, Цегла і Донован сьогодні знову взялися за своє. Клянуся, якщо мені знову доведеться боронити цих двох, я спячу. Поки це не впливає на справу, думаю, мені не варто так переживати. Я просто хочу, щоб ця група не розпалася.

Минув місяць відтоді, як ми втратили Далласа і Кіру. Вони були справжніми рейнджерами, і, хоч я і взяла Тео, щоб поповнити наші ряди, він навряд чи може вважатися заміною. Він зелений новачок, але, якщо як слід вимочити йому черевики в крові мутантів, є шанс, що він швидко подорослішає.

>;-webkit-column-count:Так, Цегла і Донован сьогодні знову взялися за своє. Клянуся, якщо мені знову доведеться боронити цих двох, я спячу. Поки це не впливає на справу, думаю, мені не варто так переживати. Я просто хочу, щоб ця група не розпалася.

>;">

Команда «Особиста запис 177» Редагувати
;-moz-column-count:Я отримала добро від «містера Сміта» на участь у картографічному проекті. Справи йдуть непогано... це істотно простіше, ніж відстрілювати мутантів. Кришки капають постійно, так що ми продовжимо це заняття, поки не проклюнеться що-небудь трохи краще.

Ми напоролися сьогодні на компанію «Кіготь». Ці виродки завжди намагається напаскудити нам... але, до нещастя для них, з нами була Цегла. Не варто і говорити, що не довелося довго чекати знайомого виття «Юджина» — вона почала бити їх, як мух. Ми вийшли з бою без втрат, але, думаю, нам поки варто триматися в стороні від Капітолію.

>;-webkit-column-count:Я отримала добро від «містера Сміта» на участь у картографічному проекті. Справи йдуть непогано... це істотно простіше, ніж відстрілювати мутантів. Кришки капають постійно, так що ми продовжимо це заняття, поки не проклюнеться що-небудь трохи краще.

>;">

Команда «Особиста запис 178» Редагувати
;-moz-column-count:Ми з М'ясником спали разом. Він завжди злегка фліртував зі мною, але я думала, що це звичайні жарти найманців. Виявилося, я була неправа. Сподіваюся, що трапилося не зіпсує наші відносини з роботи, але я хочу, щоб це тривало. Крім усього іншого, я вже давним-давно ні з ким не була, і взагалі приємно усвідомлювати, що комусь ти небайдужа.

Думаю, на цьому тижні нам варто зайнятися наступним сектором руїн центральній частині. Однак спочатку треба закінчити з Такома парк — ми ще не облазили там всі кути і закутки. Якби не компанія «Кіготь» і не супермутанты, ми б давно з цим впоралися.

>;-webkit-column-count:Ми з М'ясником спали разом. Він завжди злегка фліртував зі мною, але я думала, що це звичайні жарти найманців. Виявилося, я була неправа. Сподіваюся, що трапилося не зіпсує наші відносини з роботи, але я хочу, щоб це тривало. Крім усього іншого, я вже давним-давно ні з ким не була, і взагалі приємно усвідомлювати, що комусь ти небайдужа.

>;">

Команда «Особиста запис 179» Редагувати
;-moz-column-count:Тео не терпиться зайнятися картографією, так що ми з усією групою вирушаємо на Вернон-сквер. Я волію залишати кого-небудь на базі, але в цьому секторі повно містечок, де, по ідеї, можна розжитися добром, тому нам потрібна вся м'язова сила. М'ясник мріє залізти в лікарні Надії і поповнити запаси медикаментів, а я хочу встановити передавач на готелі «Стейтсмен».

Чую, Цегла і Донован знову взялися за старе. Я швидше викину їх на вулицю, ніж дозволю ще раз зійтися на кулаках.

>;-webkit-column-count:Тео не терпиться зайнятися картографією, так що ми з усією групою вирушаємо на Вернон-сквер. Я волію залишати кого-небудь на базі, але в цьому секторі повно містечок, де, по ідеї, можна розжитися добром, тому нам потрібна вся м'язова сила. М'ясник мріє залізти в лікарні Надії і поповнити запаси медикаментів, а я хочу встановити передавач на готелі «Стейтсмен».

>;">

Поява Редагувати

Термінал Рейлі з'являється тільки у Fallout 3.

ReillysRangersLogo