FANDOM

Gametitle-FO4 FH
Mbox default
Незавершена стаття про Far Harbor

Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Тедді або прізвищем Райт.

Тедді Райт (англ. Teddy Wright) — персонаж Far Harbor, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

Тедді Райт — житель Фар-Харбора 2287 році, лікар. Живе і працює в дальній частині магазину Брукса «Наживка», там же у нього відкрито стаціонар на одне ліжко. Він добрий і чуйний чоловік, намагається робити все, що в його силах, для порятунку життя і збереження здоров'я мешканців міста.

Під час першого візиту Вцілілий до Тедді ліжко в його стаціонарі займає важко поранений Андре Мішо. Тедді приймає Вижив за чергового негідника, який хоче поживитися майном ще живого Мішо, і намагається прогнати його. Після прояснення непорозуміння може дозволити Вижив «покопатися» у Андре, мотивуючи це тим, що той все одно при смерті і гірше йому від цього вже не буде. Незалежно від результату лікування Тедді пропонує Вижив послуги лікаря і торговця.

На його письмовому столі лежить записка про консультації. У ній йдеться про те, що Тедді неодноразово консультувався зі своїм другом і колегою Бедином з материка з приводу діагностики і методів лікування смертельного захворювання Морячки.

Він також бере активну участь в адаптації Вижив до умов життя в Фар-Харборі, намагається пом'якшити надмірну недовірливість і черствість місцевих жителів по відношенню до новачка.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Брудний лабораторний халат Патрон калібру .45 (12)

Квести Редагувати

Поява Редагувати

Тедді Райт з'являється тільки у доповненні до Fallout 4Far Harbor.

Галерея Редагувати