FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Ця стаття містить нелокалізовані ілюстрації.
Елементи меню або тексти діалогів на ілюстраціях до цієї статті не перекладені. Ви можете покращити якість статей в Вікі Fallout, завантаживши локалізовані зображення.
Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Театральний район (англ. Theater District) — локація Fallout 4, район міста Бостона.

Опис Редагувати

До Великої війни район, як припускає його назва, був місцем для великої кількості театрів. До них відносяться Театр Воррена і театр всередині Бойової зони. Також в районі розташований найбільший медцентр Бостона — Массачусетс-Бей. Через район проходить помаранчева гілка Бостонського метро.

Після падіння атомних бомби, район зазнав значних руйнувань з величезною кількістю жертв. Медичний центр Массачусетс-Бей незабаром був захоплений залишками військових для лікування постраждалих від ядерного вибуху[1].

До моменту початку гри найбільший театр в районі був переорієнтований Томмі Лонеганом в бійцівський клуб для рейдерів — «Бойову зону»[2].

Локації Редагувати

Театральний район складається з кількох споруд, в тому числі і повоєнних:

Поява Редагувати

Театральний район з'являється тільки у Fallout 4.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout 4Question Icon Театральний район — реально існуючий район міста Бостон в штаті Массачусетс, США.

Примітки Редагувати

  1. Голозапись Бонні
  2. Fallout 4 Vault Dweller's Survival Guide стор. 497-498