FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FO3Gametitle-FNV
Ця стаття про здібності Fallout, Fallout 2, Fallout 3 і Fallout: New Vegas.
Про здібності з Fallout 4 див. статтю «Загадковий незнайомець (здатність)».
Про персонажа Fallout, Fallout 2 див. статтю «Загадковий незнайомець».
Про персонажа Fallout Shelter див. статтю «Загадковий незнайомець (Fallout Shelter)».

« Ви привернули увагу Загадкового незнайомця, який буде допомагати вам час від часу. Якщо ваш союзник загине в бою, не чекайте, що він або вона з'являться знову. »

— Опис у Fallout

« Ця здатність привертає до вас увагу Загадкового незнайомця, який буде час від часу з'являтися, щоб допомогти вам. Якщо ваш союзник загинув у бою, не думайте, що його (або її) замінять. »

— Опис у Fallout 2, Fallout Tactics

Таємничий незнайомець (англ. Mysterious Stranger) — здатність Fallout, Fallout 2, Fallout 3, Fallout: New Vegas.

Fallout і Fallout 2 Редагувати

« Тобі потрібна допомога? »

Загадковий незнайомець

C цією здатністю у разі ворожої випадкової зустрічі з вірогідністю (30 % + 2 × Удача) персонажу може прийти на допомогу тимчасовий союзник випадкового статі, що не залежить від статі персонажа.

Екіпіровка незнайомця або незнайомки залежить від рівня персонажа:

Примітки Редагувати

  • Назва здібності в офіційної локалізації ігор Fallout, Fallout 2 і Fallout Tactics звучить як «Загадковий незнайомець».
  • В Fallout після закінчення бою незнайомець залишається в локації, поки персонаж не покине її.
  • В Fallout 2 незнайомець залишає локацію відразу після закінчення бою.

Fallout 3 і Fallout: New Vegas Редагувати

Mysterious-Stranger

Таємничий незнайомець Fallout 3

Головний герой отримує особистого ангела-хранителя... збройного зарядженим унікальним «Магнум» 44-го калібру, наносить 9000 збитока. Таємничий незнайомець носить капелюх і пальто. Таємничий незнайомець час від часу з'являється в режимі V. A. T. S., щоб досить ефективно подати головному герою руку допомоги.

Якщо в режимі V. A. T. S. вдасться знизити здоров'я противника до 150 ОЗ і нижче, то існує 10 % ймовірність, що з'явиться Незнайомець і доб'є ворога зі свого високоточної зброї (його постріли можуть потрапити до союзників або перешкоди, і, природно, ворог не буде убитий), незалежно від того, чи можна бачити його або персонаж гравця ще стріляє у ворога. Цю здатність можна розглядати як додатковий шанс нанесення критичного удару в режимі V. A. T. S.

У «Золотому виданні» вбиває незалежно від кількості здоров'я ворога. Добиває з однаковою легкістю рейдера з 20 од. здоров'я та супермутанта-бегемота з 90 % здоров'я.

Таємничий незнайомець з'являється поруч з метою, навіть якщо використовувати «Товстун». Незнайомець безсмертний, якщо його «вбивають», з'являється повідомлення, що Таємничий незнайомець без свідомості. Після виходу з V. A. T. S. може з'являтися знову і знову, навіть якщо був зачеплений пострілом з «Товстуни»

Здібності «Законник», «Найманий вбивця абоСмерть на злеті» не будуть спрацьовувати, якщо супротивник убитий не головним героєм, а Незнайомцем.

Кількість його появ відображається в загальній статистиці персонажа в пункті «Візитів Незнайомця». Загальну статистику можна подивитися в Піп-бій, відкривши вкладку «СТАТ — Загальна статистика».

У Fallout New Vegas Таємничий Незнайомець, можливо, є батьком Лоунсема Дріфтера, так як той каже, що його батько був дивною людиною; також Лоунсем озброєний «Таємничим Магнум», при діставанні якого з кобури грає та ж мелодія, яка звучить при появах Таємничого незнайомця.

За лаштунками Редагувати

  • Здатність «Загадковий Незнайомець» була придумана Scott Bennie, розробником першого Fallout.
  • Одяг Незнайомця сильно нагадує одяг детективів з 1940-х, таких, наприклад, як Дік Трейсі, Незнайомець схожий на типового персонажа фільмів у жанрі «нуар».

Баги Редагувати

  • Якщо Незнайомець з'явиться позаду головного персонажа або його союзників, то може всіх вбити. Таке іноді відбувається, в основному, під час бою в закритих приміщеннях (наприклад, вдома у Мегатонне).
  • Незнайомець може часто і не вбити персонажа або істота, якщо вони розташовані несприятливо (наприклад, при спробі вбити ворога він може легко впасти з моста або зі скелі або застрягти поза будівлі — в результаті він може безцільно бігати навколо мети до закінчення режиму V. A. T. S.).
  • У режимі V. A. T. S. можна почути музику, що супроводжує поява Таємничого незнайомця, навіть якщо сам він не з'являється. Це, швидше за все, відбувається в той час, коли він мав би з'явитися і знищити ворога, але головний герой вже вбив його.
  • У версії для PS3, якщо озброїтися снайперською гвинтівкою і в режимі V. A. T. S. з'явився Таємничий незнайомець, то гра іноді може «заморозитися».
  • Якщо атакувати пливе ворога (наприклад, болотника), і Таємничий незнайомець з'явиться, то він може опинитися у воді і не зможе атакувати ціль.
  • У разі, якщо взята здатність «Друг тварин», Незнайомець все одно буде стріляти по колись ворожих істот, але не зможе завдати їм шкоди.
  • Якщо Таємничий незнайомець потрапить в машину, що стояла поруч з ним, то вона вибухне і може його вбити вибухом. Після виходу з режиму V. A. T. S. його труп може зникнути або навіть залишитися, але з трупа все одно не можна буде нічого зняти (при натисканні «Обшукати» просто нічого не відбувається). Після цього Таємничий незнайомець не з'являється.
  • Незнайомець буде переслідувати головного героя, якщо той поранив його, але не буде вбивати, при цьому головний герой зможе як і раніше здійснювати швидкі подорожі.

Шаблон:Navbox Здібності у Fallout 2