FANDOM

Gametitle-FO4Gametitle-FO76

« Ха! Ні, мій милий. Натрапив Плащ, а Пані ухилилася. Я давно знала про підстуність мера. »

Радіо Срібного Плаща

Таємнича Пані (англ. Mistress of Mystery) - вигаданий Fallout 4 і Fallout 76.

Образ персонажа Редагувати

Вигаданий персонаж в світі Fallout, супергероїня коміксів і радіопередач компанії Хьюбріс Комікс. Колишня любов і компаньйон Срібного Плаща, допомагає йому боротися зі злочинцями Бостона, є головною героїнею безлічі історій, коміксів, радіопостановок і графічних романів, а також з'являється в декількох випусках радіоспектакля на Радіо Срібного Плаща і повинна була брати участь в телешоу про Срібного плаща. Дебют персонажа стався у 2039 році, в 8-му випуску коміксу «Герої Хьюбріс!».

Справжнє ім'я Таємничої Пані - Клаудія Мартін. Вона народилася в сім'ї американського археолога і втратила батьків, коли ті вирушили на пошуки Загубленої піраміди Амон-Ра. Осиротіла дівчинка виживала на вулицях Каїра, поки її не удочерила багата жінка. У вісімнадцять років Клаудія успадкувала її багатство і присягнулася дізнатися, що сталося з її батьками. І потрапляє в павутину таємниць, окультних організацій і світових змов.

Таємнича Пані найчастіше діє одна, але іноді вона об'єднувалася з іншими героями, наприклад, з Срібним плащем і Інспектором. У неї немає жодних надлюдських здібностей, в бою з ворогами вона використовує досвід, скритність, вміння імпровізувати і ретельну підготовку.

Таємнича Пані носить пістолет-револьвер 44 калібру «Голос Сета», що стріляє кулями, які залишають після себе хмару отруйного диму, виводить з ладу електронні пристрої і розбиваює магічні бар'єри. і згадує, що використовує клинок, який називає «Булат Бастет» та володіє рукопашним боєм. Також у Пані був пристрій «Фантом», що створював хмару диму, за допомогою якого вона вводила ворогів в оману і швидко ховалася. Вона носить довгі чорні рукавички, чорну вечірню сукню з білим комірцем і зеленими смугами. На її обличчі напівпрозора «Вуаль секретів», яка не дозволяє ворогам дізнатися, хто вона, а також захищає від диму і отруйних газів. Крім того, у Пані є дуже цінна для неї брошка «Око Ра», що є, мабуть, її талісманом.

На додаток до серії з Срібним плащ, вона з'являється як член Незламних - команди супергероїв, що складається також з інших персонажів коміксів, таких як Грогнак-варвар, Срібний плащ, Морський Диявол та Інспектор.

У радіопостановці роль Таємничої Пані протягом двадцяти шести років, аж до жовтня 2077 року грала актриса Шеннон Ріверс. Після війни актрисою було створено секретну жіночу організацію Орден Тайн, місією якої був захист Аппалачії від ворогів і збереження якостей, втілених в образі Таємничої Пані: мудрості, відваги і милосердя.

Поява Редагувати

Таємнича Пані згадується у Fallout 4 та Fallout 76.

За лаштунками Редагувати

Галерея Редагувати