FANDOM

Gametitle-FNV HH

Танцююче Полум'я (англ. Dancing Flame) — персонаж Honest Hearts, доповнення до Fallout: New Vegas, член племені Скорботних.

Опис Редагувати

Танцююче Полум'я добре говорить по англійськи, хоча не цілком дотримується синтаксис, і на діалекті Скорботних тільки викрикує репліки під час бою. При зустрічі він довіряє Кур'єру і покладається на його думку.

Полум'я має звичайну одяг Скорботних і у нього традиційні племінні татуювання: блакитні хвилясті лінії від очей до низу особи і від грудей до колін[1].

Біографія Редагувати

Танцююче Полум'я народився в племені Скорботних в національному парку Каньйон Зайон. Він пройшов обряд ініціації, убивши яо-гая, і навчився англійської мови у мормонського місіонера Деніела.

Танцююче Полум'я Honest Hearts Редагувати

May my Hand Forget its Skill
Кур'єр може зустріти Танцююче Полум'я у могильних курганів Скорботних, якщо підтримає бажання Деніела евакуювати Зайон. Полум'я разом з ще одним дикуном будуть збиратися напасти на Білих Ніг, захопили кладовищі.

Кур'єр може:

  • Запевнити Полум'я, що вб'є Білих Ніг сам;
  • Переконати дикуна («Красномовство» 75), що йому не впоратися з Білими Ногами[2];
  • Дозволити Полум'я напасти на Білих Ніг.

Коли з Білими Ногами буде покінчено, Танцююче Полум'я і його напарник втечуть в бік тунелю «Пайн Крик».

Полум'я озброєний рукавичкою яо-гая і разом зі своїм напарником здатний сам впоратися з усіма Білими Ногами в курганах.

Поява Редагувати

Танцююче Полум'я з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasHonest Hearts.

Примітки Редагувати

  1. У грі на моделях Скорботних у них у всіх однакові татуювання, в тому числі і у Танцюючого Полум'я. Взагалі його тривимірна модель така ж, як у будь-якого чоловіка Скорбот — зовні всі вони однакові.
  2. Це вважається успішним завершенням квесту.