FANDOM

Mbox default
Незавершена стаття про Van Buren

Mbox default
Ця стаття перекладена з іншої мови.
Будь ласка, поставтесь до недоліків тексту з розумінням.
Шаблон:Неэнциклопедично
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
додати інформацію з дизайн-документів.

Gametitle-VB
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з прізвищем Янг.
Icon En-Uk
Увага! У предмета цієї статті відсутня офіційна локалізація.

Тамара Янг (англ. Tamara Young) — персонаж Van Buren, кухар Братства Сталі у 2253 ріку.

Опис Редагувати

Тамара — молода дівчина, яка не має особливих навичок, крім приготування їжі. Вона виросла в невеликому містечку пустки і, хоч і розумна, не мала можливості поліпшити своє місце в житті. В кінці кінців вона зустріла молодого чоловіка, закохалася і подумала про те, щоб заспокоїтися. Однак життя в маленькому містечку, як і раніше була дуже непривабливою, і вона вирішила залишити його.

Тамара отримала можливість, коли їй запропонували працювати кухарем для військової організації. Здавалося, що їм не вистачає персоналу і вони потребують когось, хто компетентний взяти на себе завдання нагодувати війська. Тамара швидко погодилася і розповіла новини своєму хлопцеві. Вона була дуже щаслива, коли він погодився приєднатися до нього і допомогти їй у виконанні своїх обов'язків. Прояснивши всі з новим роботодавцем, вона вирушила в Бункер Мэксона. Тамара розумна і яскрава, але вона страждає від інфантильності. Часто вона робить деякі речі, просто тому що це роблять інші. Вона не виділяє час, на те щоб все добре обдумати.

Поява Редагувати

Тамара Янг повинна була з'явитися у Van Buren.

Шаблон:Navbox Бункер Мэксона