FANDOM

Gametitle-FO4Gametitle-FOS
Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 4

Такахасі (англ. Takahashi) — персонаж Fallout 4, протектрон-кухар, який перебуває під тентом «Енергійна локшина» ринку Даймонд-сіті.

Опис Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Вміє вимовляти лише одну фразу нані ні симасу ка» (何にしますか), що означає «можу я прийняти ваше замовлення?». При спробі Вцілілий відповісти що-небудь крім «так», робот знову задасть своє питання, але трохи в іншій формі «що будемо замовляти?». Такахасі торгує тільки чашками з локшиною. Кришок у Такахасі вкрай мало, але інвестуватися в нього все ж не варто — він не буде розплачуватися за товар цими кришками, і вони будуть лежати у нього мертвим вантажем.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Ковпак кухаря Ядерна батарея (8)

Примітки Редагувати

  • Англійські субтитри відтворюють його привітання «Na ni shimasho-ka?», що в перекладі означає «Чого б нам (разом) замовити?».
  • Такахасі перекинеться парою слів з Кодсвортом, якщо той є компаньйоном. Кодсворт розуміє, як потрібно розмовляти з цим роботом, і те, що він зламаний, додаючи: «РобКо, це тобі не Дженерал Атомікс, але я впевнений, що хто-небудь тебе полагодить».
  • При першій зустрічі Кюрі намагається заговорити з ним по-японськи, на що він відповідає все тієї ж стандартної фрази, і вона припиняє спроби спілкування.
  • Безсмертний

За лаштунками Редагувати

  • Такахасі (яп. 高橋) — третя за популярністю прізвище в Японії і означає «Високий Міст».
  • Привітання Такахасі є відсиланням до сцени в лапшичной з фільму «той, що Біжить по лезу».

Галерея Редагувати

Поява Редагувати

Такахасі з'являється тільки у Fallout 4.