FANDOM

Gametitle-FO2
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інші табори.

Табір нальотчиків (англ. Mercenaries' cave) — квестова локація Fallout 2.

Опис Редагувати

Табір нальотчиків — невелика система печер, розташована приблизно посередині між Брокен Хіллс і містом Сховища, трохи вбік Нью-Ріно. Це сховище грабіжників, найнятих Джоном Бішопом з Нью-Ріно для атак на Місто Сховища з метою схилити останній до вступу в НКР.

Планування Редагувати

Скеля Редагувати

Mercenaries' Cave Front

Основний вхід в табір — устя печери. Ніким не охороняється.

Вхід в печеру Редагувати

Merc caves first section

Невеликий печерний лабіринт повний пасток з вибухівкою і замаскованих провалів у гніздо скорпіонів. В дальньому його кінці знаходяться сходи до скорпіонам і прохід в казарми.

Гніздо скорпіонів Редагувати

Merc caves low level

Невелика печера, заповнена радскорпионами: 9 великих і 8 маленьких. Вибратися звідси можна за допомогою драбини, розташованої у верхній частині локації.

Казарми Редагувати

Merc caves 3

Житлова зона табору, в якій знаходиться 18 нальотчиків: прості найманці в шкіряної броні, три капітана — Янголятко, Блонді і Такобойової броні, і дикун-провідник по імені «-05-0019Блукаюча тінь».

Якщо Обраний потрапляє сюди з печери, то йому доведеться перетнути коридор, також заставлений пастками, і зломать дві закриті двері. Набагато простіше спуститися сюди з колодязя, відразу на склад.

Всі скрині в зоні замкнені, а сейф ще й замінований.

Колодязь Редагувати

Mercenaries' Cave Ladder

«Чорний хід» — ніким не охороняється зона з парою наметів і сходами в задню частину казарм, приховану від поглядів кількома кутами. Обраний з високими Сприйняттям навичкаом «-05-0026Натураліст» може відразу виявити, що істотно полегшить проникнення.

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

Обраний може дізнатися місце розташування табору (до того, як наткнеться на нього в подорожах), якщо знайде і вивчить мапу нальотчиків.

Поява Редагувати

Табір нальотчиків з'являється тільки у Fallout 2.

За лаштунками Редагувати

  • Tibbets Prison design document відомо, що на чолі радскорпионов в печері-пастці спочатку планувався бос Топтун (англ. Spud) в пам'ять про маскоте команди розробників — скорпіоні з такою ж кличкою.
  • Імена капітанів є відсиланням до трьох однойменною персонажам фільму «Хороший, Поганий, Злий».

Баги Редагувати

Хайвеймен під'їжджає відразу до криниці, але іноді після цього машина може зникнути. Щоб цього не сталося, необхідно відразу сісти назад у машину і скористатися кнопкою карти «Місто/Світ», відкривши карту локації, де буде можливість вибрати зону «Скеля».