FANDOM

Gametitle-FNV

« Дух помсти, як кажуть самі забобонні з жінок. »

— Сірі

Сірі (англ. Сірі) — персонаж Fallout: New Vegas, рабиня Легіону Цезаря, фармацевт у Форті.

Біографія Редагувати

Сірі народилася в порівняно цивілізованому місті, в Нью-Мексико, де навчалася професії лікаря. Чи то місто здалося Цезарю непотрібнім, чи то після поразки в Першій битві за дамбу Гувера Легіону знадобилися нові раби, але легіонери напали на нього і спалили, а жителів, включаючи Сірі, поневолили.

У 2281 році Сірі живе у Форті біля дамби Гувера, де використовує свої пізнання в медицині для виробництва цілющого порошку, оскільки в Легіоні заборонені будь-які препарати, що викликають звикання.

Образ Редагувати

Сірі — рабиня, примушена до покори. З її реплік зрозуміло, що вона вірно служить Легіону і не намагається втекти зі страху перед покаранням.

Так як вона походить з порівняно цивілізованого суспільства, Сірі скептично ставиться до легенд про Горілого.

Сірі у Fallout: New Vegas Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Порошок для народу
Кур'єр може зустріти Сірі у Форті, на пагорбі. Володіючи гарною репутацією в Легіоні, він може регулярно отримувати від неї цілющий порошок. Вона також розповість про Горілого і легата Ланія, якщо Кур'єр раніше вже про них чув.

Примітки Редагувати

  • Сірі попереджає Кур'єра-жінку про те, що хтось із легіонерів шепотівся про можливість випробувати цю дівку», але в дійсності на гостя самого Цезаря ніхто не посміє зазіхнути.
  • Незважаючи на бажання бути вільною, Сірі ніяк не відреагує, якщо Кур'єр знищить легіонерів в таборі, і залишиться в ньому, відповідаючи на спроби Кур'єра заговорити з нею, стандартною фразою рабині: «Прошу вибачення».

Поява Редагувати

Сірі з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Послуги лікаря вона не робить.