FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Сінді.

« Я Сінді. У сенсі, Сінді Кантелло. Я швидка доза. У сенсі, у мене магазин Швидка доза. Так що тобі треба? »

— Сінді Кантелло

Сінді Кантелло (англ. Cindy Cantelli) — персонаж Fallout 3, мешканець міста Ривет-Сіті.

Опис Редагувати

Сінді працює в «Швидкої дозі», де продає хімікати. Сінді віддаляється від свого чоловіка-наркомана Полі Кантеллі. Вони проходять через обридлі механізми шлюбу, насправді не взаємодіючи один з одним. Вона ніколи не брала хімікати сама, незважаючи на те, що вона не мала жодних проблем, продаючи їх іншим. Вона володіє тим, що називають зручною мораллю. В даний час вона має палку любов до Беннон, але не набереться хоробрості, щоб наблизиться до нього. Однак, так як він є постійним прихожанином церкви Святої Моніки, вона є туди щонеділі і сідає як можна ближче до нього, наскільки це можна[1][2][3].

Сінді намагається не підпускати Полі до свого магазину, побоюючись, що він візьме дозу наркотиків і кожен раз відмовляє йому в приглядывании за магазином і його закриття.

Інвентар Редагувати

* За умови, що Полі Кантеллі теж мертвий
** За умови, що головний герой володіє здатністю «Законник» і вб'є Сінді

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • Хоча Сінді і стверджує, що ніколи не вживала наркотиків, Самотній Подорожній при першій зустрічі з нею може за її виглядом визначити, що вона є наркоманкою.
  • Якщо Полі помре, Сінді не висловлює ніякого жалю з цього приводу, сказавши лише фразу «Слава Богу!».
  • Якщо вбити Сідні, то Полі стане торгувати замість неї.

Цитати Редагувати

  • «Полі Кантеллі безнадійний. Я намагаюся не пускати його в крамницю, щоб він нас не обікрав. Рано чи пізно його хто-небудь прикінчить».
  • «Сподіваюся, Полі не всі вколов собі, що у нас було».
  • «Бідолаха. Як би мені хотілося хоч чим-небудь допомогти. Цьому хлопцеві треба її просто трахнути. Обом пішло б на користь».
  • «Прошу вибачення. Я легко зриваються. А коли зриваюсь, то туплюсь. У сенсі, тараторю. Тобто, поспішаю. Ось, бачиш, знову».

Поява Редагувати

Сінді Кантелло з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати

  1. Це підтверджується під час весілля Дієго і Анжели.
  2. Про закоханість Сінді в Беннона йдеться також у Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 61.