FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Симона або прізвищем Кемерон.

Симона Кемерон (англ. Simone Cameron) — персонаж Fallout 3, побіжна рабиня.

Опис Редагувати

Сімоне 26 років, вона була рейдером до того, як її захопили работорговці. Була рабом тільки протягом семи місяців перед можливістю втекти. Як колишньому рейдеру, їй дуже зручно з зброєю і в бійці. Вона — самий досвідчений боєць серед послідовників Ганнібала. Вона грубий і жорстокий людина з повною відсутністю поваги майже до всіх, крім Ганнібала[1].

Симона Кемерон разом з Ганнібалом займаються патрулюванням верхнього поверху на предмет оглядання околиць і ліквідації супротивників. Також вони обидва періодично виходять на полювання в пошуках їжі. Відчуваючи дефіцит боєприпасів, Ганнібал ділиться з Сімоною здобутими патронами. Перебуваючи на території Храму Єднання, Симона іноді відпочиває у себе в будинку.

Квести Редагувати

Голова держави • При першому відвідуванні сховища колишніх рабів Симона помічає і надалі (при правильних відповідях) пропускає Самотнього Подорожнього всередину Храму. Тільки після того, як Симона зрозуміє, що Подорожній не представляє загрози для аболіціоністів, вона попросить поговорити з Ганнібалом. У разі відправлення на меморіал Лінкольна Симона буде надавати вогневу підтримку групі, а при занятті меморіалу аболиционистами вона буде патрулювати околиці пам'ятника, відпочиваючи у вільний час у себе в наметі.

Інвентар Редагувати

* Тільки після того, як раби облаштуються Меморіалу Лінкольна
** Кількість генерується випадковим чином
*** Якщо Самотній Подорожній має здатність «Найманий вбивця» і вб'є Симону

Примітки Редагувати

Навіть не дивлячись на дефіцит боєприпасів у Храмі Єднання Симона іноді наполегливо вимагає від Алехандры тренування по стрільбі, проте та заперечує їй тим, що має намір займатися дослідженнями, а не стріляниною.

Поява Редагувати

Симона Кемерон з'являється тільки у Fallout 3.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout 3Question IconСимона Кемерон є відсиланням до Саймону Кемерону, американського політика, який служив державним секретарем Авраама Лінкольна на початку Громадянської війни в США.

Примітки Редагувати

Шаблон:Navbox Храм Єднання