FANDOM

Gametitle-FO4

« Увага! Занадто висока радіація! Залишився видимим тільки дах цього заводу, вхід в який можливий через отвір в бетоні. »

— Опис у VDSG стор. 363[1]

Сімейна фабрика О’Ніла (англ. O'Neill Family Manufacturing) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Схоже, що невелика будівля насправді є невеликою частиною фактичної будівлі, що залишилася над землею. Поруч із замкненими дверима є отвір, що спускається на верхній рівень самої будівлі. Місце розташування складається з декількох невеликих кімнат на двох рівнях. На нижньому рівні - кімната з порожньою станцією для силової броні і термінал, що дозволяє розблокувати кімнату на поверхні, де розміщені 2-4 високорівневих гуля.

Історія Редагувати

Виробництво сімейства О’Ніл - це компанія, яка ремонтувала та відновлювала зламаних роботів. Термінал містить записи про клієнтів та їх роботів. Першим був Вільям Томас, у якого робот мав дефект. Робот, очевидно, постійно падав. Наступний замовник, Джеред Бін, привіх сильно модифікованого робота, який неодноразово бився у стіни в будинку. Три оптичних датчиків робота були неправильно встановлені. Останній запис показує клієнта Джессіку МакКанн, яка привезла протектрона. Нижній відсік робота був повністю заповнений водою.

Мешканці Редагувати

Дикі гулі

Поява Редагувати

Сімейна фабрика О’Ніла з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. [5.30] O’NEILL FAMILY MANUFACTURING. Warning! Extreme radiation danger! Only the roof section of this manufacturing plant is visible. Enter via the hole in the concrete.