Gametitle-FO4.png

« Увага! Занадто висока радіація! Залишився видимим тільки дах цього заводу, вхід в який можливий через отвір в бетоні. »

— Опис у VDSG стор. 363[1]

Сімейна фабрика О’Ніла (англ. O'Neill Family Manufacturing) — локація Fallout 4.

Опис[ред. | ред. код]

Схоже, що невелика будівля насправді є невеликою частиною фактичної будівлі, що залишилася над землею. Поруч із замкненими дверима є отвір, що спускається на верхній рівень самої будівлі. Місце розташування складається з декількох невеликих кімнат на двох рівнях. На нижньому рівні - кімната з порожньою станцією для силової броні і термінал, що дозволяє розблокувати кімнату на поверхні, де розміщені 2-4 високорівневих гуля.

Історія[ред. | ред. код]

Виробництво сімейства О’Ніл - це компанія, яка ремонтувала та відновлювала зламаних роботів. Термінал містить записи про клієнтів та їх роботів. Першим був Вільям Томас, у якого робот мав дефект. Робот, очевидно, постійно падав. Наступний замовник, Джеред Бін, привіх сильно модифікованого робота, який неодноразово бився у стіни в будинку. Три оптичних датчиків робота були неправильно встановлені. Останній запис показує клієнта Джессіку МакКанн, яка привезла протектрона. Нижній відсік робота був повністю заповнений водою.

Мешканці[ред. | ред. код]

Дикі гулі

Поява[ред. | ред. код]

Сімейна фабрика О’Ніла з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея[ред. | ред. код]

Примітки[ред. | ред. код]

  1. [5.30] O’NEILL FAMILY MANUFACTURING. Warning! Extreme radiation danger! Only the roof section of this manufacturing plant is visible. Enter via the hole in the concrete.