FANDOM

Gametitle-FO4 FH

Сімейна справа (англ. Close to Home) — квест Far Harbor, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

У цьому квесті Вцілілий має вирішити чи повернеться Kasumi додому чи залишиться в Акадии.

Коротке проходження Редагувати

Докладне проходження Редагувати

Вцілілий має поговорити з Kasumi Накано у Акадии і переконати її залишитися або повернутися додому. При розмові з містером Накано, Вцілілий буде винагороджений, якщо він не скаже, що вона — синт.

Стадії квесту Редагувати

Стадії квесту «Сімейну справу»
100 Поговорити з Kasumi ДаліIcon level 200
200 Поговорити з містером Накано Icon розвилка 500 або 600
500 квест завершено ДаліIcon level
Квест виконано!Icon check
600 квест провалений ДаліIcon level
Квест провалено!Icon cross
Команди для маніпуляцій з квестами
  • GetStage xx004f2c – показує номер поточної стадії квесту.
  • sqs xx004f2c – показує всі стадії заданого квесту.
  • sqo xx004f2c – показує всі завдання заданого квесту.
  • sqt xx004f2c – показує список всіх стадій і завдань заданого квесту. Дозволяє дізнатися номери всіх стадій.
  • SetStage xx004f2c <№ стадії> – просуває квест на задану стадію. Рекомендується для подолання помилок.
  • movetoqt xx004f2c – переміщує персонажа до цілі поточної стадії заданого квесту.
  • completeallobjectives xx004f2c – завершує всі поточні завдання заданого квесту.
  • sqv xx004f2c – показує змінні для заданого квесту.

  • ResetQuest xx004f2c – перезапускає заданий квест.
  • FailQuest xx004f2c – завершує заданий квест провалом.
  • CompleteQuest xx004f2c – успішно завершує заданий квест.
  • caqs – успішно завершує ВСІ поточні квести, при цьому персонаж отримує всю нагороду (досвід, кришки, предмети, репутацію тощо). Вкрай забаґована команда. Її використання може призвести до краху ігри!

Примітки Редагувати

  • Скриня з припасами містить одну зброю з легендарним модифікатором, близько 800 кришок, патрони, кілька одиниць зброї, броні і медикаментів.
  • Вміст скрині генерується випадково в той час, коли ви почали його копати. Це означає, що ви можете зберегтися перед тим, як розкопати скриню і завантажитися заново, якщо ви хочете певну зброю з певним легендарним модифікатором.
  • Якщо Вцілілий проінформує Інститут про Акадию, може початися квест Заборонене знання і Вцілілий зможе захопити синтів. В іншому випадку, якщо Вцілілий проінформує Братство Сталі про Акадию, розпочнеться квест Знайти і знищити і Вцілілому доведеться знищити синтів Акадії.
  • Скриня розташований у хатинці біля човнового будинку.